Vissza |
Andrási Gábor és Czeglédi Csilla (2023) Szakmai etika oktatása a nemzetközi gazdálkodás alapképzésen. Mit oktassunk és miért? Business & Diplomacy Review, 1 (1). pp. 105-122. ISSN 3004-0116
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Directrices para la enseñanza en sostenibilidad y responsabilidad social empresarial. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-45-4
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Guidelines for Sustainability-and Responsibility-Related Teaching. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-42-3
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Kestävään kehitykseen ja vastuullisuuteen liittyvät opetuksen ohjeet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-46-1
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Leitlinien für Nachhaltigkeits- und Verantwortungs-bezogene Lehre. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-48-5
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Linee guida per la didattica della sostenibilità e della responsabilità. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-47-8
Andrási Gábor és Szegedi Krisztina és Kása Richárd és Hangyál Zsófia (2023) Útmutató a fenntarthatóság és felelősségvállalás oktatásához! Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország. ISBN 978-615-6342-44-7
Balázsné Lendvai Marietta és Doba Szilvia és Lambertné Katona Mónika és Márton Tibor (2016) Környezettudatos viselkedésmintákat népszerűsítő nevelési programok közvetlen és közvetett hatásainak elemzése fiatalok körében, primer kutatási módszerek alkalmazásával. Prosperitas, 3 (1). pp. 98-119. ISSN 2064-759X
Bradeánné Gacs Judit (2005) Felnőttek nyelvi képzése - feladatok és lehetőségek. In: Tudományos Évkönyv 2004: Tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 311-316.
Bradeánné Gacs Judit és Kósik Ferenc (2007) Felsőfokú szakképzés a BGF Külkereskedelmi Főiskolai Karán. Szakmai Füzetek (18. sz.). pp. 61-68.
Budaházy György és Héderné Bertók Judit és Kapuszta Ágnes és Szobonya Réka (2024) Hova tűnnek a hallgatók? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-164. ISBN 978-615-6342-90-4
Budai László és Bölcskei Attila és Sárközy Helga (2024) Üzleti intelligencia oktatása a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 115-124. ISBN 978-615-6342-90-4
Budai László és Sárközy Helga (2024) A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 105-114. ISBN 978-615-6342-90-4
Bán Erika és Benedek Andrea és Csernák József (2024) Az oktatás kulcsszerepe az innovációs teljesítmény alakulásában az EU tagállamok példáján keresztül. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 8-34. ISBN 978-615-6886-06-4
Bánhalmi Árpád (2024) Versenyeredmények és a teljesítmény kapcsolata a felsőfokú statisztika és valószínűségszámítás értékelésének tükrében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 196-205. ISBN 978-615-6342-90-4
Bánhegyi Mátyás és Nagy Judit (2016) Improving East Asian Students’ English Oral Fluency in Hungarian Tertiary Educational Settings. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 183-196. ISBN 978-615-5607-22-6
Chandler Nicholas (2023) The sustainability of hybrid learning. Prosperitas, 10 (4). ISSN 2786-4359 (Online)
Chandler Nick (2016) Days of future passed: an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 15-24. ISBN 978-615-5607-22-6
Csongrádi Gyöngyi és Tóth Arnold és Honvári Patrícia és Honvári János (2023) Út a hatékony oktatói tudástranszfer felé Heading to an effective teacher knowledge transfer. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 33-43. ISBN 978-615-6342-50-8
Csongrádi Gyöngyi (2009) A Römer-modell lehetőségei a makroökonómia oktatásában. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 72-80.
Dr. Győri Zsuzsanna és Mosolygó-Kiss Ágnes (2018) Környezeti nevelés a Budapesti Gazdasági Egyetemen - a Green Mentor program tapasztalatai. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2018 (3). pp. 111-128. ISSN 2630-886X
Dósa Ildikó (2016) Team munka határok nélkül. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 45-57. ISBN 978-615-5607-22-6
Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia és Vágány Judit Bernadett (2024) Lelki egészség a pandémia idején Hogyan hatott a koronavírus járvány a magyar egyetemisták mentális jóllétére? In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 63-95. ISBN 978-615-6886-06-4
Erdélyi Éva és Lőrincz Sándor és Mészárosné Boruzs Lívia és Ittzés András (2023) Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 193-201. ISBN 978-615-6342-61-4
Falkné Bánó Klára és Kolláth Katalin (2015) Nemzetköziesítési törekvések a felsőoktatásban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 146-161. ISBN 978-963-7159-92-3
Farkas Julianna (2016) Esettanulmány kötet. Kézirat. BGE KVIK, Budapest. (Kéziratban)
Frányó Zsófia Zsuzsanna és Szíjártó Boglárka és Török Martina Zsófia (2023) Számvitel és controlling : oktatási kihívások és megoldások. In: A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 40-53. ISBN 978-615-6342-73-7
Hajdu Eliza és Csima Brigitta (2017) 7 semesters – 2 degrees with the double degree program at Budapest Business School, Faculty of Commerce, catering and Tourism. In: Multidisciplinary challenges and the approaches to meeting them (Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok). Budapesti Gazdasági Egyetem (Budapest Business School, Faculty of Commerce, Catering and Tourism, Department of Economics), Budapest, pp. 89-109. ISBN 978-615-5607-31-8
Ilyés Csaba (2023) Vállalatirányítási rendszerek alkalmazása a kontrolling tárgy oktatásában. In: A számvitel és a controlling elmélete, gyakorlata : Újdonságok és kihívások a számvitel világában : I. Tudományos Konferencia konferenciakötete. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 101-111. ISBN 978-615-6342-73-7
Iványi Károly (2002) Gondolatok gazdasági felsőoktatásunk átszervezésére a bolognai folyamat tükrében. EU Working Papers (2. sz.). pp. 3-9.
Iványi Károly (1999) Külkereskedelmi Főiskola : úton Európába. EU Working Papers (1. sz.). pp. 79-82.
Jármai Erzsébet és Dévény Ágnes és Tóth Éva (2004) Beszámoló az íráskészség fejlesztéséről készített kérdőíves felmérés eredményeiről. In: Tudományos évkönyv 2003: Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 283-298.
Jármai Erzsébet Mária (2017) Jim Taylor: A digitális nemzedék nevelése: Könyvismertetés. Prosperitas, 4 (4). pp. 92-96. ISSN 2064-759X
Jármai Erzsébet Mária (2017) Vendégszerkesztői előszó: Párbeszéd az idegennyelv-tanításról. Prosperitas, 4 (4). pp. 4-5. ISSN 2064-759X
Jäckel Katalin (2009) Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments. EU Working Papers (4. sz.). pp. 104-111.
Jäckel Katalin (2009) A felsőoktatási szolgáltatás konfliktushelyzeteinek feltérképezése. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 5-23.
Józsa László és Veres Zoltán (2005) About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-60.
Kaderják Gyula (2023) Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 202-213. ISBN 978-615-6342-61-4
Kardos Barbara és Balázsiné Farkas Katalin Éva (2014) A számvitelről alkotott hallgatói vélemények – azok hatása az eredményekre. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 440-457.
Katona Zsuzsanna (2016) E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 95-101. ISBN 978-615-5607-22-6
Keszei Barbara és Böddi Zsófia és Dúll Andrea (2016) Lehetőségek és nehézségek a természetes megfigyelésben: Egy óvodai vizsgálat tapasztalatai. Prosperitas, 3 (2). pp. 63-86. ISSN 2064-759X
Kosztolányi József (2024) Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 7-15. ISBN 978-615-6342-90-4
Kovácsné Székely Ilona (2023) Gondolatok (!) a valószínűségelmélet és a statisztika oktatásáról. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 214-222. ISBN 978-615-6342-61-4
Kovácsné Székely Ilona és Jakuschné Kocsis Tímea és Bíró Lóránt és Magyar Norbert (2024) Tanulási szokások és nehézségek vizsgálata a Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tárgy esetében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 165-176. ISBN 978-615-6342-90-4
Kovácsné Székely Ilona és Magyar Norbert és Jakuschné Kocsis Tímea és Bíró Lóránt (2024) Tanulási nehézségek feltáró elemzése az Üzleti statisztika tárgy hallgatóinak körében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 177-184. ISBN 978-615-6342-90-4
Kovácsné Székely Ilona (2003) Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában. Szakmai Füzetek 13 (13.). pp. 82-85. ISSN 1587-5881
Kárpáti-Daróczi Judit (2024) Mit várnak el a kkv-k a gazdasági felsőoktatástól? A kkv-k gazdasági felsőfokú végzettségű munkaerő iránti kereslete Kompetenciaalapú elemzés. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 96-117. ISBN 978-615-6886-06-4
Kétyi András (2020) Az ötlettől a módszertanig – magyar nyelvű oktatásmódszertani kiadványok elemzése. Nyelvvilág, 23.. pp. 31-42. ISSN 1786-0636
Kétyi András (2017) A digitális hype-on túl : a 21. századi tanár digitális eszköztára. Prosperitas, 4 (4). pp. 57-80. ISSN 2064-759X
Kónyi Judit és Kiss Katalin és Viczai Péter Tamás (2023) Teaching Soft Skills in Higher Education. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 176-181. ISBN 978-615-6342-76-8
Lehoczky Mária (2005) Az élethosszig tartó tanulás generációjának tanulási magatartása. Szakmai Füzetek (15. sz.). pp. 80-88.
Lehoczky Mária (2006) A főiskolai hallgatók tanulási-tudástertemtési kompetenciái. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 309-318.
Lovasné Avató Judit (2009) Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni? In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 251-258.
Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
Lázár Viktória (2017) Forgószínpad: Nagy csoportok felkészítése a BGE-nyelvvizsgára. Prosperitas, 4 (4). pp. 81-91. ISSN 2064-759X
Lőrincz Sándor és Végh Ágnes és Szabó Csaba és Várady Ferenc (2023) Alkalmazzuk a tudományt - egy választható matematika tantárgy sikertörténete. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 223-232. ISBN 978-615-6342-61-4
Magyar Gézáné és Radványi Marcell (2017) Tudatos karriertervezés idegen nyelven. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 171-181. ISBN 978-615-5607-22-6
Misetáné Burján Anita (2024) Sakk és matematika. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 285-292. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Nagy Rita és Zsák Helga (2017) Német és francia nemzetköziesítési gyakorlatok a KVIK Turizmus-Vendéglátás Szaknyelvi Intézeti Tanszékén. Prosperitas, 4 (4). pp. 29-40. ISSN 2064-759X
Pántya Róbert és Vidor Róbert (2024) Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 185-195. ISBN 978-615-6342-90-4
Remenyik Bulcsú és Bagdadi Ali (2021) The Importance of Environmental and Sustainability Education of Tourism Focus Based on The Opinion of Students at Budapest Business School. In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 1-15. ISBN 978-615-6342-20-1 (Nyomdában)
Rendek Csaba (2018) Új módszerek a gazdasági alapképzések matematikaoktatásában. Prosperitas, 5 (1). pp. 125-137. ISSN 2064-759X
Romanova Natalia (2021) Climate change education on different countries. In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 98-109. ISBN 978-615-6342-20-1
Simon Krisztián (2017) How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists? Prosperitas, 4 (4). pp. 6-28. ISSN 2064-759X
Simran, Kaur és Bánhalmi Árpád és Czeglédi Csilla és Mahesh Kumar, Singh (2024) Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 356-370. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Szemlér Tamás (2023) A közép- és kelet európai EU-tagok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 276-282. ISBN 978-615-6342-76-8
Szemlér Tamás (2024) A visegrádi országok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 199-210. ISBN 978-615-6886-06-4
Szilágyi Anikó (2008) A Career Moves - Karrierlépések c. alternatív funkcionális tantárgy bemutatása. Szakmai Füzetek 24 (24.). pp. 28-30. ISSN 1587-5881
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit (2023) A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 233-247. ISBN 978-615-6342-61-4
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2024) Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 132-145. ISBN 978-615-6342-90-4
Szobonya Réka és Oroszné Csesznák Anita és Sándorné Kriszt Éva (2018) Statistics Education on computer for Economists – past, present and future. Prosperitas, 5 (2). pp. 22-35. ISSN 2064-759X
Szőke Andrea (2008) Gondolatok a "Prezentációs és íráskészség-fejlesztés" kurzusról. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 347-353.
Sándor Zoltán és Keresztes Éva Réka és Losonczi Attila (2024) Informatika vs. Digitális kultúra! In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 252-262. ISBN 978-615-6342-90-4
Sándor Zoltán és Losonczi Attila és Talata István (2024) Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 241-251. ISBN 978-615-6342-90-4
Sándor Eszter és Szirtesné Kiss Ágota (2016) Kooperatív tanulás a szaknyelvoktatásban: egy módszertani kísérlet tapasztalatai. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 217-226. ISBN 978-615-5607-22-6
Sándorné Kriszt Éva (1992) A magyar felsőoktatás nemzetközi összehasonlítása. Magyar Felsőoktatás. pp. 12-14. ISSN 1215-3990
Takács Anna és Nemes Teréz (2024) A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése egyetemi szakmai képzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 293-303. ISBN 978-615-6342-90-4
Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3
Tick Andrea (2008) A problémamegoldó módszer alkalmazási lehetőségei a tanítási órán, és sikere a Külkereskedelmi Főiskolai Kar angol nyelvű képzésén. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 336-346.
Törcsvári Zsolt és Tóth Zsuzsanna és Lovasné Avató Judit (2023) Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 248-257. ISBN 978-615-6342-61-4
Török Judit (2016) A pedagógiai konstruktivizmus és a Moodle elektronikus színtér. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 107-120.
Török Judit és Kétyi András (2018) Projektúra: a projektalapú nyelvtanulás német szaknyelvi csoportokkal. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2018 (3). pp. 96-110. ISSN 2630-886X
Vidor József és Pántya Róbert (2024) Milyen informatikai alapot érdemes tanítani egy gazdasági képzés hallgatói számára. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 125-131. ISBN 978-615-6342-90-4
Vidor Róbert és Czinege Monika (2023) Önálló gyakorló feladatsor hatékonyságának elemzése a vizsga eredményére az Informatika és a világ tárgy esetén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 268-274. ISBN 978-615-6342-61-4
Válóczi Marianna (2007) Hatékonyságnövelés a szaknyelvórán motivációs stratégiák segítségével. Szakmai Füzetek (18. sz.). pp. 55-60. ISSN 1587-5881
Válóczi Marianna (2008) Tantárgyfejlesztési kísérletek a Tolmácsolás olasz nyelven tantárgyból. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 369-377.
Válóczi Marianna (2011) A tolmácsoláshoz szükséges képességek és a tolmács-személyiség alakulása napjainkban. Képességfejlesztés a Tolmácsolás-gyakorlat órán. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 28-36.
Várady Ferenc és Erdélyi Éva és Végh Ágnes és Ittzés András (2023) Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 258-267. ISBN 978-615-6342-61-4
Várady Ferenc és Ittzés András és Lőrincz Sándor és Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4
Végh Ágnes és Várady Ferenc és Lőrincz Sándor és Erdélyi Éva (2023) Módszertani alapozással a fenntartható oktatásért, matematikával a kezdetektől az alkalmazásokig. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 249-265. ISBN 978-615-6342-50-8
Z. Papp Zsuzsanna (2011) Csalás a felsőoktatásban. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 491-498.