Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre

Kaderják Gyula (2023) Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 202-213. ISBN 978-615-6342-61-4

[thumbnail of ICSERN~1-202-213.pdf]
Preview
Text
ICSERN~1-202-213.pdf - Published Version

Download (734kB) | Preview

Abstract

Jelen tanulmány összegezni kívánja az online oktatásra való átállás tapasztalatait általánosan és személyes oktatói környezetben. Vizsgálja az online oktatás és számonkérés hatását a hallgatói attitűdre, az elért eredményekre, saját megfigyelések, illetve a Neptun rendszerből gyűjtött tantárgyi eredményekre alapozva, valamint összegzi, hogy az online oktatás, számonkérés milyen új lehetőségeket, illetve kontrollálhatatlan, vagy nehezen kontrollálható visszaélési lehetőségeket jelenített meg.

Abstract

This study aims to summarise the experiences of the transition to online education in general and in a personal tutoring context. It examines the impact of online teaching and assessment on student attitudes and achievement, based on its own observations and on subject results collected from the Neptun system, and summarises what new opportunities and uncontrollable or difficult to control abuses have been introduced by online teaching.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Kaderják Gyula
Uncontrolled Keywords: online oktatás, online számonkérés, hallgatói attitűd, online visszaélés
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 34140270
DOI id: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_19
Date Deposited: 2023. Sep. 14. 08:51
Last Modified: 2023. Sep. 18. 10:05
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2138

Actions (login required)

View Item View Item