Kaderják Gyula (2023) Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 202-213. ISBN 978-615-6342-61-4
Előnézet |
Szöveg
ICSERN~1-202-213.pdf - Megjelent verzió Download (734kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Jelen tanulmány összegezni kívánja az online oktatásra való átállás tapasztalatait általánosan és személyes oktatói környezetben. Vizsgálja az online oktatás és számonkérés hatását a hallgatói attitűdre, az elért eredményekre, saját megfigyelések, illetve a Neptun rendszerből gyűjtött tantárgyi eredményekre alapozva, valamint összegzi, hogy az online oktatás, számonkérés milyen új lehetőségeket, illetve kontrollálhatatlan, vagy nehezen kontrollálható visszaélési lehetőségeket jelenített meg.
Abstract
This study aims to summarise the experiences of the transition to online education in general and in a personal tutoring context. It examines the impact of online teaching and assessment on student attitudes and achievement, based on its own observations and on subject results collected from the Neptun system, and summarises what new opportunities and uncontrollable or difficult to control abuses have been introduced by online teaching.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | online oktatás, online számonkérés, hallgatói attitűd, online visszaélés | ||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||
A mű MTMT azonosítója: | 34140270 | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_19 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 14. 08:51 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 18. 10:05 | ||||||
URI: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2138 |
Actions (login required)
Tétel nézet |