A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén

Szobonya Réka and Héderné Bertók Judit (2023) A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 233-247. ISBN 978-615-6342-61-4

[thumbnail of ICSERN~1-233-247.pdf]
Preview
Text
ICSERN~1-233-247.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview

Abstract

A Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán végzett hallgatók munkaerőpiaci előnye, hogy intézményünk – mint alkalmazott tudományok egyeteme – törekszik olyan tudás, készségek átadására, melyet a frissen végzettek a gyakorlatban kiválóan tudnak alkalmazni. A statisztika tárgyak digitális környezetben való oktatása, számonkérése évek óta fejlődik. Tanulmányunkban az Üzleti statisztika tantárgy teljesítése során elért eredmények alakulását vizsgáljuk a pandémia előtti, alatti és utáni szemeszterekben, figyelembe véve a felsőoktatásba kerülés feltételeiben és az oktatási-számonkérési módszerekben bekövetkezett változások hatásait, valamint a digitális kompetenciák szerepének fontosságát.

Abstract

The students who graduated in the Faculty of Finance and Accounting of the Budapest University of Economics have an advantage in the labour market, because in our institution - as a university of applied sciences - strives to impart knowledge and skills that recent graduates will be able to apply in practice. In our study, we examine the development of the results achieved during the completion of the Business Statistics subject in the semesters before, during and after the pandemic. In our publication, we considered the effects of the changes in the conditions of admission to higher education assessment methods, furthermore, we emphasised the importance of the role of digital competences.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Szobonya Réka
Héderné Bertók Judit
Uncontrolled Keywords: digitális kompetencia, oktatás, számonkérés, módszertan
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 34140331
DOI id: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_22
Date Deposited: 2023. Sep. 14. 09:07
Last Modified: 2023. Sep. 18. 10:07
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2141

Actions (login required)

View Item View Item