Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit (2023) A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 233-247. ISBN 978-615-6342-61-4
Előnézet |
Szöveg
ICSERN~1-233-247.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán végzett hallgatók munkaerőpiaci előnye, hogy intézményünk – mint alkalmazott tudományok egyeteme – törekszik olyan tudás, készségek átadására, melyet a frissen végzettek a gyakorlatban kiválóan tudnak alkalmazni. A statisztika tárgyak digitális környezetben való oktatása, számonkérése évek óta fejlődik. Tanulmányunkban az Üzleti statisztika tantárgy teljesítése során elért eredmények alakulását vizsgáljuk a pandémia előtti, alatti és utáni szemeszterekben, figyelembe véve a felsőoktatásba kerülés feltételeiben és az oktatási-számonkérési módszerekben bekövetkezett változások hatásait, valamint a digitális kompetenciák szerepének fontosságát.
Abstract
The students who graduated in the Faculty of Finance and Accounting of the Budapest University of Economics have an advantage in the labour market, because in our institution - as a university of applied sciences - strives to impart knowledge and skills that recent graduates will be able to apply in practice. In our study, we examine the development of the results achieved during the completion of the Business Statistics subject in the semesters before, during and after the pandemic. In our publication, we considered the effects of the changes in the conditions of admission to higher education assessment methods, furthermore, we emphasised the importance of the role of digital competences.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||
Kulcsszavak: | digitális kompetencia, oktatás, számonkérés, módszertan | |||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||
A mű MTMT azonosítója: | 34140331 | |||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_22 | |||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 14. 09:07 | |||||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 18. 10:07 | |||||||||
URI: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2141 |
Actions (login required)
Tétel nézet |