Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése

Törcsvári Zsolt és Tóth Zsuzsanna és Lovasné Avató Judit (2023) Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 248-257. ISBN 978-615-6342-61-4

[thumbnail of ICSERN~1-248-257.pdf]
Előnézet
Szöveg
ICSERN~1-248-257.pdf - Megjelent verzió

Download (565kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az „Oktatói Munka Hallgatói Véleményezése” központi lekérdezés nem biztosít elég információt ahhoz, hogy lássuk, mely területeken célszerű változtatnunk a tantárgyak felépítését, oktatási, számonkérési módszereit. Oktatási módszereink és bizonyos tantárgyi elemek fejlesztését a BGE KVIK felsőoktatási szakképzésén Üzleti Elemzés tantárgyból láttuk szükségesnek. A sikeres fejlesztés érdekében összeállítottunk egy kérdőívet. Tanulmányunkban e kérdőív elemzéséből levonható következtetéseinket és javaslatainkat ismertetjük.

Abstract

The usual "Student Evaluation of Teaching Work" query does not provide enough information to see where we can - and should - change the focus, structure, teaching and assessment methods of the subject. We saw/see a need to improve our teaching methods and certain elements of the subject from the Business Analysis subject taught at the BBS FCHT higher-level vocational training. In order to ensure successful development, a short questionnaire has been prepared. In our paper we present our conclusions and recommendations based on the analysis of this questionnaire.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Törcsvári Zsolt
Tóth Zsuzsanna
Lovasné Avató Judit
Kulcsszavak: Tantárgyfejlesztés, Tanulási nehézségek, Tanulási motiváció, Statisztika, Excel
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 34140337
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_23
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 14. 09:12
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 18. 10:08
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2142

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet