Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?

Várady Ferenc and Ittzés András and Lőrincz Sándor and Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 19.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Preview
Text
19.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview

Abstract

A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Várady Ferenc
Ittzés András
Lőrincz Sándor
Végh Ágnes
Uncontrolled Keywords: fonott feladatsor, felzárkóztatás, matematikai kompetenciafejlesztés
Depositing User: Kinga Eszenyi-Bakos
Identification Number: 35673606
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_19
Date Deposited: 2024. Dec. 18. 14:59
Last Modified: 2025. Jan. 09. 11:18
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2350

Actions (login required)

View Item View Item