Várady Ferenc és Ittzés András és Lőrincz Sándor és Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
19.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||||||||
Kulcsszavak: | fonott feladatsor, felzárkóztatás, matematikai kompetenciafejlesztés | |||||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_19 | |||||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 18. 14:59 | |||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 18. 14:59 | |||||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2350 |
Actions (login required)
Tétel nézet |