Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat?

Várady Ferenc és Ittzés András és Lőrincz Sándor és Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 19.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
19.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A diákok sikeres matematika érettségivel jelentkeznek a felsőoktatásba, de az egyetemen az első évben ez a tudás eltűnni látszik. Karunkon a 2022/23-es tanévtől alkalmazzuk az Üzleti Matematika Alapjai tantárgyban a nemzetközi szakirodalomban sok helyen interleaving-interwoving effect néven említett módszert, amely a hagyományos spirális felépítéshez hasonlít. Tanulmányunkban az új módszer hatékonyságának vizsgálatára kerül sor, az első két év tapasztalatainak bemutatásával.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Várady Ferenc
Ittzés András
Lőrincz Sándor
Végh Ágnes
Kulcsszavak: fonott feladatsor, felzárkóztatás, matematikai kompetenciafejlesztés
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_19
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 18. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 18. 14:59
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2350

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet