Várady Ferenc and Erdélyi Éva and Végh Ágnes and Ittzés András (2023) Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 258-267. ISBN 978-615-6342-61-4
Preview |
Text
ICSERN~1-258-267.pdf - Published Version Download (698kB) | Preview |
Abstract
A pandémia alatt nagyban megnőtt, és utána is részben megmaradt az online oktatás elterjedtsége, hatásvizsgálata széles platformot kapott. Tanulmányunkban a karunkon, online módon megtartott előadások hatékonyságát vizsgáljuk. Erre, - a szakirodalom alapján hatékony módszerrel - kidolgoztunk egy nagylétszámú kísérletet, majd a tapasztalatokat kiegészítettük a hallgatók véleményének elemzésével. Tanulmányunkban ezek eredményeit ismertetjük.
Abstract
The prevalence of online education increased during the pandemic and remained partially afterward, and its impact assessment has been given a wide platform. In our study, we examine the effectiveness of online lectures at our faculty. We developed a large-scale experiment for this, – based on literature, an effective method, - and additional analyses were done about the opinion of students. In this study, we present and analyse the experiment and its findings.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Institution
Budapesti Gazdasági Egyetem
Item Type: | Book Section | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Creators: |
|
|||||||||||||||
Uncontrolled Keywords: | online oktatás, gyakorlati jegyek, oktatásmódszertani kísérlet, hallgatói visszajelzés | |||||||||||||||
Depositing User: | Kinga Eszenyi-Bakos | |||||||||||||||
Identification Number: | 34140377 | |||||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_24 | |||||||||||||||
Date Deposited: | 2023. Sep. 14. 09:16 | |||||||||||||||
Last Modified: | 2023. Sep. 18. 10:09 | |||||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2143 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |