Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján

Várady Ferenc and Erdélyi Éva and Végh Ágnes and Ittzés András (2023) Az online előadás hatékonyságvizsgálata a Gazdasági matematika tárgy példáján. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 258-267. ISBN 978-615-6342-61-4

[thumbnail of ICSERN~1-258-267.pdf]
Preview
Text
ICSERN~1-258-267.pdf - Published Version

Download (698kB) | Preview

Abstract

A pandémia alatt nagyban megnőtt, és utána is részben megmaradt az online oktatás elterjedtsége, hatásvizsgálata széles platformot kapott. Tanulmányunkban a karunkon, online módon megtartott előadások hatékonyságát vizsgáljuk. Erre, - a szakirodalom alapján hatékony módszerrel - kidolgoztunk egy nagylétszámú kísérletet, majd a tapasztalatokat kiegészítettük a hallgatók véleményének elemzésével. Tanulmányunkban ezek eredményeit ismertetjük.

Abstract

The prevalence of online education increased during the pandemic and remained partially afterward, and its impact assessment has been given a wide platform. In our study, we examine the effectiveness of online lectures at our faculty. We developed a large-scale experiment for this, – based on literature, an effective method, - and additional analyses were done about the opinion of students. In this study, we present and analyse the experiment and its findings.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Várady Ferenc
Erdélyi Éva
Végh Ágnes
Ittzés András
Uncontrolled Keywords: online oktatás, gyakorlati jegyek, oktatásmódszertani kísérlet, hallgatói visszajelzés
Depositing User: Kinga Eszenyi-Bakos
Identification Number: 34140377
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_24
Date Deposited: 2023. Sep. 14. 09:16
Last Modified: 2023. Sep. 18. 10:09
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2143

Actions (login required)

View Item View Item