Lázár Edit and Takács Anna Mária and Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
Preview |
Text
34.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Published Version Download (727kB) | Preview |
Abstract
Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Institution
Budapesti Gazdasági Egyetem
| Item Type: | Book Section | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Creators: |
|
||||||||||||
| Uncontrolled Keywords: | gazdasági felsőoktatás, angol képzés, informatika oktatás, Bruner-i síkok | ||||||||||||
| Depositing User: | Kinga Eszenyi-Bakos | ||||||||||||
| Identification Number: | 35674810 | ||||||||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_34 | ||||||||||||
| Date Deposited: | 2024. Dec. 19. 11:32 | ||||||||||||
| Last Modified: | 2025. Jan. 09. 13:32 | ||||||||||||
| URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

