Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
34.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (727kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||||||||
Kulcsszavak: | gazdasági felsőoktatás, angol képzés, informatika oktatás, Bruner-i síkok | ||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_34 | ||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 19. 11:32 | ||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 19. 11:32 | ||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369 |
Actions (login required)
Tétel nézet |