Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben

Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 34.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
34.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (727kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Lázár Edit
Takács Anna Mária
Veress-Bágyi Ibolya
Kulcsszavak: gazdasági felsőoktatás, angol képzés, informatika oktatás, Bruner-i síkok
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_34
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 19. 11:32
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 19. 11:32
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2369

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet