Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése

Simran, Kaur and Bánhalmi Árpád and Czeglédi Csilla and Mahesh Kumar, Singh (2024) Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 356-370. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4

[thumbnail of 31.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Preview
Text
31.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Published Version

Download (476kB) | Preview

Abstract

A tanulmány célja a felsőoktatási intézmények fenntarthatósági szintjével kapcsolatos hallgatói felfogás értékelése és összehasonlítása volt. Az adatokat 800 olyan hallgatótól gyűjtöttük, akik jelenleg állami vagy magán felsőoktatási intézményekben tanulnak. A fenntarthatóságra irányuló hallgatói percepciók értékeléséhez négy tényezőt vizsgáltunk: a kampusz fenntarthatósága, a környezeti információk, a hallgatók fenntarthatóságban való részvétele, valamint az egyetem szerepe a fenntartható fejlődésben. Az ANOVA eredmények azt mutatják, hogy statisztikailag szignifikáns különbségek vannak a magán és állami felsőoktatási intézmények átlagos pontszámai között a fenntartható gyakorlatok minden dimenziójában. A jövőben az elemzés kiterjeszthető más változókra is, mint az egyéni tényezők, demográfiai tényezők és helyzetfüggő vonatkozások

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Simran, Kaur
Bánhalmi Árpád
Czeglédi Csilla
Mahesh Kumar, Singh
Uncontrolled Keywords: fenntartható intézmények, felsőoktatási intézmény, hallgatók megítélése, fenntarthatóság, állami egyetem, magánegyetemm
Depositing User: Kinga Eszenyi-Bakos
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_31
Date Deposited: 2024. Dec. 19. 11:21
Last Modified: 2024. Dec. 19. 11:21
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2366

Actions (login required)

View Item View Item