Simran, Kaur és Bánhalmi Árpád és Czeglédi Csilla és Mahesh Kumar, Singh (2024) Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 356-370. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
31.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (476kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány célja a felsőoktatási intézmények fenntarthatósági szintjével kapcsolatos hallgatói felfogás értékelése és összehasonlítása volt. Az adatokat 800 olyan hallgatótól gyűjtöttük, akik jelenleg állami vagy magán felsőoktatási intézményekben tanulnak. A fenntarthatóságra irányuló hallgatói percepciók értékeléséhez négy tényezőt vizsgáltunk: a kampusz fenntarthatósága, a környezeti információk, a hallgatók fenntarthatóságban való részvétele, valamint az egyetem szerepe a fenntartható fejlődésben. Az ANOVA eredmények azt mutatják, hogy statisztikailag szignifikáns különbségek vannak a magán és állami felsőoktatási intézmények átlagos pontszámai között a fenntartható gyakorlatok minden dimenziójában. A jövőben az elemzés kiterjeszthető más változókra is, mint az egyéni tényezők, demográfiai tényezők és helyzetfüggő vonatkozások
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||||||||
Kulcsszavak: | fenntartható intézmények, felsőoktatási intézmény, hallgatók megítélése, fenntarthatóság, állami egyetem, magánegyetemm | |||||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_31 | |||||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 19. 11:21 | |||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 19. 11:21 | |||||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2366 |
Actions (login required)
Tétel nézet |