Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai

Pántya Róbert and Vidor Róbert (2024) Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 185-195. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 16.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Preview
Text
16.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Published Version

Download (583kB) | Preview

Abstract

A gazdaságinformatikus szakra felvételt nyert hallgatók döntő részének nincs megfelelő programozási előképzettsége, így a programozás tanulása sokuk számára komoly kihívást jelent. Munkánk során azokat a módszertani javaslatokat és jó gyakorlatokat foglaljuk össze, amelyek segítenek abban, hogy az alapozó programozási kurzust úgy sikerüljön megvalósítani a hallgatók számára, hogy a tárgy nehézsége ellenére se legyen túl jelentős a lemorzsolódás

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Pántya Róbert
Vidor Róbert
Uncontrolled Keywords: programozás oktatás, algoritmikus gondolkodás, problémamegoldó készség, robotika, e-learning
Depositing User: Kinga Eszenyi-Bakos
Identification Number: 35641089
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_16
Date Deposited: 2024. Dec. 18. 14:46
Last Modified: 2025. Jan. 09. 10:12
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2347

Actions (login required)

View Item View Item