Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai

Pántya Róbert és Vidor Róbert (2024) Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 185-195. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 16.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
16.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (583kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A gazdaságinformatikus szakra felvételt nyert hallgatók döntő részének nincs megfelelő programozási előképzettsége, így a programozás tanulása sokuk számára komoly kihívást jelent. Munkánk során azokat a módszertani javaslatokat és jó gyakorlatokat foglaljuk össze, amelyek segítenek abban, hogy az alapozó programozási kurzust úgy sikerüljön megvalósítani a hallgatók számára, hogy a tárgy nehézsége ellenére se legyen túl jelentős a lemorzsolódás

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Pántya Róbert
Vidor Róbert
Kulcsszavak: programozás oktatás, algoritmikus gondolkodás, problémamegoldó készség, robotika, e-learning
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_16
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 18. 14:46
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 18. 14:46
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2347

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet