Pántya Róbert és Vidor Róbert (2024) Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 185-195. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
16.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (583kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A gazdaságinformatikus szakra felvételt nyert hallgatók döntő részének nincs megfelelő programozási előképzettsége, így a programozás tanulása sokuk számára komoly kihívást jelent. Munkánk során azokat a módszertani javaslatokat és jó gyakorlatokat foglaljuk össze, amelyek segítenek abban, hogy az alapozó programozási kurzust úgy sikerüljön megvalósítani a hallgatók számára, hogy a tárgy nehézsége ellenére se legyen túl jelentős a lemorzsolódás
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||
Kulcsszavak: | programozás oktatás, algoritmikus gondolkodás, problémamegoldó készség, robotika, e-learning | |||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_16 | |||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 18. 14:46 | |||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 18. 14:46 | |||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2347 |
Actions (login required)
Tétel nézet |