Vissza |
Amankwah Ebenezer Rexford és Miller Marian Cudjoe (2024) Social Entrepreneurship Education in Ghana. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 16-35. ISBN 978-615-6342-86-7
Andrási Gábor (2024) How can an International Law course develop the professional identity of International Relations Master’s students? Business & Diplomacy Review, 2 (2). pp. 78-90. ISSN 3004-0116
Budaházy György és Héderné Bertók Judit és Kapuszta Ágnes és Szobonya Réka (2024) Hova tűnnek a hallgatók? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-164. ISBN 978-615-6342-90-4
Budai László és Bölcskei Attila és Sárközy Helga (2024) Üzleti intelligencia oktatása a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 115-124. ISBN 978-615-6342-90-4
Budai László és Sárközy Helga (2024) A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 105-114. ISBN 978-615-6342-90-4
Buday-Sántha Andrea (2024) Előszó. Business & Diplomacy Review, 2 (2). pp. 5-6. ISSN 3004-0116
Bui Manh Hoang (2024) The impacts of corporate governance on financial performance in Vietnam. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.
Burger Peter és Papp-Váry Árpád (2024) Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 36-49. ISBN 978-615-6342-86-7
Báhidszki Réka és Kovács Máté Gergő és Pálfi Gábor (2024) A Gül Baba Türbéje Örökségvédő Alapítvány szerepe a magyar–török kulturális kapcsolatok alakulásában. Business & Diplomacy Review, 2 (1). pp. 39-61. ISSN 3004-0116
Bán Erika és Benedek Andrea és Csernák József (2024) Az oktatás kulcsszerepe az innovációs teljesítmény alakulásában az EU tagállamok példáján keresztül. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 8-34. ISBN 978-615-6886-06-4
Bánhalmi Árpád (2024) Versenyeredmények és a teljesítmény kapcsolata a felsőfokú statisztika és valószínűségszámítás értékelésének tükrében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 196-205. ISBN 978-615-6342-90-4
Bölcskei Attila és Budai László és Keresztes Éva Réka és Talata István (2024) Dinamikus geometriai szoftverrel megvalósított antropomorf adatvizualizáció és alkalmazása. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 30-52. ISBN 978-615-6342-90-4
Cai Jing és Wei Ziji és Neszmélyi György Iván (2024) A study on fiscal policies to promote the development of digital economy – A Chinese case study. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)
Chandler Nick (2024) The art of branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 50-63. ISBN 978-615-6342-86-7
Csekő Katalin és Engert Markus és Galambos Judit és Vylelagová Zuzana (2024) Handbuch zum Thema ”Deemed Export in Academia” für internationale Wirtschaftsdozenten. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-97-3
Csekő Katalin és Engert Markus és Galambos Judit és Vylelagová Zuzana (2024) Kézikönyv a tudományos életben a vélelmezett exportról nemzetközi üzleti oktatók számára. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-96-6
Csekő Katalin és Engert Markus és Galambos Judit és Vylelagová Zuzana (2024) Manual on Deemed Export in Academia for International Business Educators. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-94-2
Csekő Katalin és Engert Markus és Galambos Judit és Vylelagová Zuzana (2024) Příručka k domnělému vývozu v akademické sféře pro poskytovatele vzdělávání v oblasti mezinárodního obchodu. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-95-9
Csekő Katalin és Galambos Judit (2024) Compliance of academic activities with foreign trade. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-93-5
Csipkés Margit (2024) Az operációkutatás tantárgy gyakorlati alkalmazhatósági lehetőségei napjainkban. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 371-382. ISBN 978-615-6342-90-4
Csongrádi Gyöngyi és Majláth Melinda és Tóth Arnold (2024) How Can Communication Channels Reflect to University Values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 64-79. ISBN 978-615-6342-86-7
Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Lehetőségek, motiváció, környezet. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.
Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Női vállalkozók Magyarországon. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.
Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Opportunities, Motivation, Environment GEM 2024. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.
Domonkos Endre (2024) A spanyol pártrendszerben bekövetkezett változások a 2023. évi regionális és országgyűlési választások tükrében és a spanyol európai uniós elnökség prioritásai. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 35-62. ISBN 978-615-6886-06-4
Ekrami Mansoor és Losoncz Miklós és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) Evaluating Policy Orientation and Stakeholder Engagement in the EU’s Green Initiatives for Industry 4.0 Adoption in SMEs. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 80-92. ISBN 978-615-6342-86-7
Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia és Vágány Judit Bernadett (2024) Lelki egészség a pandémia idején Hogyan hatott a koronavírus járvány a magyar egyetemisták mentális jóllétére? In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 63-95. ISBN 978-615-6886-06-4
Erdélyi Éva és Zelenka Józsefné és Lőrincz Sándor és Bartolák László (2024) Alapozó tantárgyi ismeretek, készségek szerepe a számvitel tantárgy teljesítésében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 274-284. ISBN 978-615-6342-90-4
Galántainé Máté Zsuzsanna és Kovácsné Sipos Ágnes és Tóth Orsolya Éva (2024) Lessons learned from the past ten years and future challenges in teaching taxation. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-14. ISSN 2786-4359
Gichuki Fredrick Gitahi és Ábel István (2024) The family business failure paradox in the retail industry. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)
Gyene Pál (2024) EP választások 2024 – Az eredmények mérlege. Business & Diplomacy Review, 2 (2). pp. 29-46. ISSN 3004-0116
Gyene Pál (2024) A Hegyi-Karabah konfliktus lezárása – erősödő azeri–török szövetség a Dél-Kaukázusban. Business & Diplomacy Review, 2 (1). pp. 7-26. ISSN 3004-0116
Gáspár Tamás (2024) Guest editorial. Prosperitas, 11 (4). pp. 1-8. ISSN 2786-4359 (Online)
Géring Zsuzsanna (2024) Digitalizáció a felsőoktatásban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-88-1
Géring Zsuzsanna és Király Gábor és Tamássy Réka (2024) Az üzleti oktatás jövője. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-82-9
Hajeer Ahmad és Toptsi Jamil (2024) Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 93-105. ISBN 978-615-6342-86-7
Hoefnagels, James és Ott, Jan David és Berger, Jan (2024) The impact of futures skills on decision-making. Prosperitas, 11 (4). pp. 1-18. ISSN 2786-4359 (Online)
Keresztes Éva Réka és Bölcskei Attila és Sándor Zoltán (2024) Digitális készégek elemzése az üzleti felhőszolgáltatások alkalmazásában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 206-217. ISBN 978-615-6342-90-4
Komáromi György (2024) How do the theatres in Budapest communicate their mission and values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 106-113. ISBN 978-615-6342-86-7
Kosztolányi József (2024) Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 7-15. ISBN 978-615-6342-90-4
Koudela Pál és Popovic Slobodan és Kovács-Gergely Mariann (2024) Futuring Cooperation and Bridging up Relations between Europe and Asia. OBIC Book Series, 4. . Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-92-8
Kovács István Béla (2024) Néhány szó a változás méréséről közgazdaságtanban. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 383-390. ISBN 978-615-6342-90-4
Kovácsné Székely Ilona és Jakuschné Kocsis Tímea és Bíró Lóránt és Magyar Norbert (2024) Tanulási szokások és nehézségek vizsgálata a Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tárgy esetében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 165-176. ISBN 978-615-6342-90-4
Kovácsné Székely Ilona és Magyar Norbert és Jakuschné Kocsis Tímea és Bíró Lóránt (2024) Tanulási nehézségek feltáró elemzése az Üzleti statisztika tárgy hallgatóinak körében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 177-184. ISBN 978-615-6342-90-4
Kuci Arfa és Daragmeh Ahmad és Sági Judit (2024) The role and challenges of governments in promoting sustainable development. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-11. ISSN 2786-4359
Kucséber László Zoltán és Sági Judit (2024) DCF based analysis of Procter and Gamble. [Oktatási segédanyag]
Kárpáti-Daróczi Judit (2024) Mit várnak el a kkv-k a gazdasági felsőoktatástól? A kkv-k gazdasági felsőfokú végzettségű munkaerő iránti kereslete Kompetenciaalapú elemzés. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 96-117. ISBN 978-615-6886-06-4
Losonczi Attila és Bölcskei Attila és Talata István (2024) Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 146-152. ISBN 978-615-6342-90-4
Lovasné Avató Judit és Tóth Zsuzsanna és Törcsvári Zsolt (2024) Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 78-87. ISBN 978-615-6342-90-4
Lugasi Andrea (2024) Bárhova utazhatunk – bármit behurcolhatunk? Utazással összefüggő élelmiszerbiztonsági kockázatok. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 118-149. ISBN 978-615-6886-06-4
Lukács Rita és Papp-Váry Árpád (2024) Beyond green campuses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)
Lázár Edit és Takács Anna Mária és Veress-Bágyi Ibolya (2024) Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 391-405. ISBN 978-615-6342-90-4
Majláth Melinda (2024) Product Recalls and Brands. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 114-128. ISBN 978-615-6342-86-7
Marciniak Róbert (2024) Mesterséges Intelligencia az Egyetemi Oktatásban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-89-8
Mashapure Rahabhi és Chikazhe Lovemore és Mufudza Tsitsi (2024) Contesting the underperformance of women businesses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-16. ISSN 2786-4359 (Online)
Mbarek Alhaddar és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 5-15. ISBN 978-615-6342-86-7
Misetáné Burján Anita (2024) Sakk és matematika. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 285-292. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Molnár István és Borbola Gábor (2024) Nevezetes közepek közötti összefüggésekről szemléltetéssel. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 229-240. ISBN 978-615-6342-90-4
Molnár László és Hajdu Noémi (2024) Food consumption patterns and trends in response to inflationary pressures. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)
Molnár Petronella és Hegedűs Szilárd (2024) Analysis of the management of the municipal undertakings of the Visegrad Group in the period 2017–2021. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-10. ISSN 2786-4359 (Online)
Niersbach, Barbara és Kadam, Nayan és Quero, María José és Török Judit és Nguyen, Ngoc és Winninger Lemarquis Geneviève (2024) Exploring gender diversity in key account management. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-10. ISSN 2786-4359 (Online)
Ország Adrienn és Baják Szabolcs (2024) II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-90-4
Ország Adrienn és Sugár András (2024) Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 53-66. ISBN 978-615-6342-90-4
Pahlavanyali Nariman (2024) Future-Oriented skills in strategic decision-making. Prosperitas, 11 (4). pp. 1-17. ISSN 2786-4359 (Online)
Palencsár Enikő és Szilágyi Szilvia (2024) Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 304-316. ISBN 978-615-6342-90-4
Papp-Váry Árpád (2024) 25-Year Odyssey in the World of Country Branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 129-148. ISBN 978-615-6342-86-7
Pekşen Hasan Deniz (2024) 60 Years of Türkiye-European Union Relations. Business & Diplomacy Review, 2 (1). pp. 62-73. ISSN 3004-0116
Pintér Tibor (2024) A termékenységi ráta alakulása Magyarországon és a világon – társadalmi-gazdasági háttérrel. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 150-172. ISBN 978-615-6886-06-4
Polák-Weldon Réka (2024) Dialektikus egység helyett elválasztás és függőség paradoxona, vagyis mitől hízik a tőke minden korban? Nancy Fraser: Kannibál kapitalizmus – Hogyan falja fel a rendszer a demokráciát, a gondoskodást és a bolygót (Bázis könyvek, 2024). In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 211-222. ISBN 978-615-6886-06-4
Preeti, Goel és Animesh, Singh és Mahesh Kumar, Singh és Bánhalmi Árpád (2024) Az oktatási technológia elfogadása Indiában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 331-345. ISBN 978-615-6342-90-4
Pántya Róbert és Vidor Róbert (2024) Gazdaságinformatikus szakon oktatott programozási alapozó tárgy módszertani kérdései és tapasztalatai. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 185-195. ISBN 978-615-6342-90-4
Sakshi, Gupta és Mahesh Kumar, Singh és Bánhalmi Árpád és Sárközy Helga (2024) A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 346-355. ISBN 978-615-6342-90-4
Simran, Kaur és Bánhalmi Árpád és Czeglédi Csilla és Mahesh Kumar, Singh (2024) Felsőoktatási intézményekben alkalmazott fenntartható gyakorlatokkal kapcsolatos hallgatói percepciók összehasonlító elemzése. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 356-370. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Sithole Mbali Ayanda és Tran Anh Tuan (2024) The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight. Prosperitas, 11 (4). pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)
Szabó Károly (2024) Szimulációs modell tervezése a vállalkozásokhoz kapcsolódó logisztikai folyamatok hatékony újraszervezése érdekében. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.
Szegedi Krisztina (2024) Branding in the academic and business world. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-86-7
Szemlér Tamás (2024) A visegrádi országok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 199-210. ISBN 978-615-6886-06-4
Szendrey Orsolya és Dombi Mihály (2024) Indirect emission accounting and effectiveness of market regulation toward sustainability. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)
Szilágyi Szilvia és Körei Attila (2024) Kártyajátékok a felsőoktatásban. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 261-273. ISBN 978-615-6342-90-4
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2024) Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 132-145. ISBN 978-615-6342-90-4
Szórát Dávid Csaba (2024) A tudás és a vállalkozói lehetőségek összefüggései szisztematikus irodalmi áttekintés alapján. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 173-198. ISBN 978-615-6886-06-4
Sándor Zoltán és Keresztes Éva Réka és Losonczi Attila (2024) Informatika vs. Digitális kultúra! In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 252-262. ISBN 978-615-6342-90-4
Sándor Zoltán és Losonczi Attila és Talata István (2024) Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 241-251. ISBN 978-615-6342-90-4
Sándorné Kriszt Éva (2024) A fenntartható fejlődés jelenlegi helyzete hazánkban a statisztikai mérőszámok tükrében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 16-29. ISBN 978-615-6342-90-4
Sáringer János (2024) Kövecsi-Oláh Péter – Emre Saral: Török–magyar diplomáciai kapcsolatok a két világháború között (1920–1945). Business & Diplomacy Review, 2 (1). pp. 87-93. ISSN 3004-0116
Sáringer János és Marosán Bence Péter (2024) Civilizáció-elméleti megközelítések és nemzetközi kapcsolatok. Business & Diplomacy Review, 2 (2). pp. 7-28. ISSN 3004-0116
Sárközy Helga (2024) Pénzügyi műveltség, pénzügyi jólét és a digitális pénzügyi műveltség 2023. évi eredményei és összefüggései nemzetközi összehasonlításban. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 88-104. ISBN 978-615-6342-90-4
Takács Anna és Nemes Teréz (2024) A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése egyetemi szakmai képzésben. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 293-303. ISBN 978-615-6342-90-4
Takács Viktor László (2024) Közgazdász hallgatók informatikai kompetenciájának fejlesztése. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 317-330. ISBN 978-615-6342-90-4
Tian Xueying és Tóth Arnold (2024) New human capital theory from the perspective of time allocation. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)
Tóth Attila (2024) Alternatív demográfiai statisztika. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 406-422. ISBN 978-615-6342-90-4
Tóth László és Rados Kende (2024) Future challenges in economics – The evolution of identity economics. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 149-155. ISBN 978-615-6342-86-7
Vajdovich Nóra (2024) A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.
Vidor József és Pántya Róbert (2024) Milyen informatikai alapot érdemes tanítani egy gazdasági képzés hallgatói számára. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 125-131. ISBN 978-615-6342-90-4
Vojter Noémi (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei az ügyfélkiszolgálás területén. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 67-77. ISBN 978-615-6342-90-4
Vágány Judit (2024) Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok Múlt, jelen, jövő online tanulmánykötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6886-06-4
Várady Ferenc és Ittzés András és Lőrincz Sándor és Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4
Yamoah, Emmanuel Erastus és Nsowah, Isaac (2024) Safety, Commitment, and Performance. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)
Ács Annamária (2024) A strategic approach to stakeholder engagement and scenario planning. Prosperitas, 11 (4). pp. 1-19. ISSN 2786-4359 (Online)