Tallózás dátum szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 36.

Amankwah Ebenezer Rexford és Miller Marian Cudjoe (2024) Social Entrepreneurship Education in Ghana. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 16-35. ISBN 978-615-6342-86-7

Bui Manh Hoang (2024) An empirical investigation of the impacts of corporate governance on financial performance. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.

Burger Peter és Papp-Váry Árpád (2024) Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 36-49. ISBN 978-615-6342-86-7

Cai Jing és Wei Ziji és Neszmélyi György Iván (2024) A study on fiscal policies to promote the development of digital economy – A Chinese case study. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)

Chandler Nick (2024) The art of branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 50-63. ISBN 978-615-6342-86-7

Csongrádi Gyöngyi és Majláth Melinda és Tóth Arnold (2024) How Can Communication Channels Reflect to University Values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 64-79. ISBN 978-615-6342-86-7

Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Lehetőségek, motiváció, környezet. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.

Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Női vállalkozók Magyarországon. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.

Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2024) Opportunities, Motivation, Environment GEM 2024. Projekt jelentés. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest.

Ekrami Mansoor és Losoncz Miklós és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) Evaluating Policy Orientation and Stakeholder Engagement in the EU’s Green Initiatives for Industry 4.0 Adoption in SMEs. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 80-92. ISBN 978-615-6342-86-7

Galántainé Máté Zsuzsanna és Kovácsné Sipos Ágnes és Tóth Orsolya Éva (2024) Lessons learned from the past ten years and future challenges in teaching taxation. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-14. ISSN 2786-4359

Gichuki Fredrick Gitahi és Ábel István (2024) The family business failure paradox in the retail industry. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)

Géring Zsuzsanna (2024) Digitalizáció a felsőoktatásban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-88-1

Géring Zsuzsanna és Király Gábor és Tamássy Réka (2024) Az üzleti oktatás jövője. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-82-9

Hajeer Ahmad és Toptsi Jamil (2024) Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 93-105. ISBN 978-615-6342-86-7

Hoefnagels, James és Ott, Jan David és Berger, Jan (2024) The impact of futures skills on decision-making. Prosperitas, early access online. pp. 1-18. ISSN 2786-4359 (Online)

Komáromi György (2024) How do the theatres in Budapest communicate their mission and values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 106-113. ISBN 978-615-6342-86-7

Kuci Arfa és Daragmeh Ahmad és Sági Judit (2024) The role and challenges of governments in promoting sustainable development. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-11. ISSN 2786-4359

Kucséber László Zoltán és Sági Judit (2024) DCF based analysis of Procter and Gamble. [Oktatási segédanyag]

Lukács Rita és Papp-Váry Árpád (2024) Beyond green campuses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)

Majláth Melinda (2024) Product Recalls and Brands. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 114-128. ISBN 978-615-6342-86-7

Marciniak Róbert (2024) Mesterséges Intelligencia az Egyetemi Oktatásban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-89-8

Mashapure Rahabhi és Chikazhe Lovemore és Mufudza Tsitsi (2024) Contesting the underperformance of women businesses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-16. ISSN 2786-4359 (Online)

Mbarek Alhaddar és Kummitha Harshavardhan Reddy (2024) The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 5-15. ISBN 978-615-6342-86-7

Molnár László és Hajdu Noémi (2024) Food consumption patterns and trends in response to inflationary pressures. Prosperitas, 11 (1). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)

Molnár Petronella és Hegedűs Szilárd (2024) Analysis of the management of the municipal undertakings of the Visegrad Group in the period 2017–2021. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-10. ISSN 2786-4359 (Online)

Niersbach, Barbara és Kadam, Nayan és Quero, María José és Török Judit és Nguyen, Ngoc és Winninger Lemarquis Geneviève (2024) Exploring gender diversity in key account management. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-10. ISSN 2786-4359 (Online)

Papp-Váry Árpád (2024) 25-Year Odyssey in the World of Country Branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 129-148. ISBN 978-615-6342-86-7

Sithole Mbali Ayanda és Tran Anh Tuan (2024) The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)

Szabó Károly (2024) Szimulációs modell tervezése a vállalkozásokhoz kapcsolódó logisztikai folyamatok hatékony újraszervezése érdekében. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.

Szegedi Krisztina (2024) Branding in the academic and business world. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-86-7

Szendrey Orsolya és Dombi Mihály (2024) Indirect emission accounting and effectiveness of market regulation toward sustainability. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)

Tian Xueying és Tóth Arnold (2024) New human capital theory from the perspective of time allocation. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)

Tóth László és Rados Kende (2024) Future challenges in economics – The evolution of identity economics. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 149-155. ISBN 978-615-6342-86-7

Vajdovich Nóra (2024) A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában. PhD thesis, Budapesti Gazdasági Egyetem.

Yamoah, Emmanuel Erastus és Nsowah, Isaac (2024) Safety, Commitment, and Performance. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 21. 06:43:07 CET.