Tallózás dátum szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név ['Update/Views:group_separator' not defined]csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 40.

A

Abou Saad Raafat és Sági Judit (2025) Behavioral factors in today’s cryptocurrency markets. Prosperitas, 12 (1). pp. 1-10. ISSN 2786-4359 (Online)

Alnajjar Ayman (2025) Exploring trends and topics of startup research over 25 years using bibliometric and topic modelling analysis. Prosperitas, 12 (1). pp. 1-16. ISSN 2786-4359 (Online)

B

Baloghné Petkevics Olga és Nagyné Csák Éva (2025) Szó szót követ, nyelv nyelvet: A kontrasztív szemlélet és a pozitív transzfer alkalmazása az orosz mint második idegen nyelv oktatásában. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 191-206. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Barna Sarolta és Kasza Gyula és Nagy Dániel és Nemes Imre (2025) Fogyasztóvédelem az élelmiszerláncban és a tűzifa-forgalmazásban – a Nébih tevékenysége. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 330-353. ISBN 978-615-6886-13-2

Bencsik András (2025) A fogyasztóvédelem közjogi keretei, különös tekintettel az intézményiszervezeti (át)alakulásra. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 190-207. ISBN 978-615-6886-13-2

C

Csillag Sára és Bánhegyi Mátyás (2025) Vállalkozás és fenntarthatóság. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-98-0

Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Timár Gigi (2025) Hagyományos és digitális kihívások kereszttüzében: Vállalkozói működés Magyarországon. Projekt jelentés. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest.

Csákné Filep Judit és Szennay Áron és Tímár Gigi (2025) Vállalkozásoktatás Magyarországon. Working Paper Series (23). nem részletezett, Budapest. ISBN 2630-7960

Csákné Filep, Judit és Szennay, Áron és Tímár, Gigi (2025) Facing Traditional and Digital Disruptions: Entrepreneurship in Hungary: GEM National Report Hungary 2024-2025. Projekt jelentés. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest.

D

Divéki Rita és Fekete Imre (2025) Az infografikák szerepe egyetemi hallgatók XXI. századi készségeinek fejlesztésében: Tanulói vizuális beadandó feladatok elemzése. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 69-88. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

E

Erdélyi Éva és Czinege Mónika és Mészárosné Boruzs Lívia és Lőrincz Sándor (2025) A közösségszervezés szakos hallgatók informatikai attitűdje és szorongása: Vizsgálat a digitális kompetencia fejlesztéséért. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 45-67. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

F

Fazekas Judit (2025) A fogyasztóvédelem magánjogi keretei – a fogyasztói szerződések sajátosságai. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 164-189. ISBN 978-615-6886-13-2

Fekete Imre és Takács Edit (2025) Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában Ünnepi tanulmánykötet Farkas Julianna tiszteletére. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Fekete-Frojimovics Zsófia és Szőke Andrea és Debreceni János (2025) Mitől hiteles egy gasztroblogger? A gasztronómiai influenszerek hitelességének megítélése a BGE KVIK alapszakos hallgatói körében. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 155-173. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Filó Mihály és Varga József (2025) A szabadság ára. A fogyasztók büntetőjogi védelme. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 380-394. ISBN 978-615-6886-13-2

Frivaldszky János (2025) A jogi fogyasztóvédelem kialakulásának főbb eszmetörténeti előzményei, gazdasági-termelési körülményei és néhány aktuális elméleti kérdése. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 103-163. ISBN 978-615-6886-13-2

G

Gudu Contary és Chikazhe Lovemore és Manyeruke, Josphat és Murombo, Charity (2025) Information management, attractive packaging and retail logistics as drivers for the retail sector’s performance. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-19. ISSN 2786-4359 (online)

H

Hámori Antal (2025) A fogyasztói többletvédelem jelentősége, komplexitása, aktualitása. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 17-59. ISBN 978-615-6886-13-2

Hámori Antal és Hamar Farkas és Neszmélyi György Iván és Veres Zoltán (2025) Fogyasztóvédelem – fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem. ISBN 978-615-6886-13-2

Hübner Andrea (2025) A fehér felsőbbrendűség és a neoklasszicizmus esztétikája: Szöveges és vizuális források összehasonlítása. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 207-225. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

J

Juhász Erika és Márkus Edina és Benkei-Kovács Balázs (2025) A kulturális közösségszervezés területének megújuló és rokon egyetemi képzései Magyarországon, Franciaországban és Svájcban: Nemzetközi kitekintés. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 119-133. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

K

Koller Edit Mária és Hamar Farkas (2025) A kormányhivatal fogyasztóvédelmi szerepe, a fogyasztóvédelmi hatóság közgazdaságtani vonatkozásai. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 208-247. ISBN 978-615-6886-13-2

L

Lapsánszky András és Koltay András (2025) Fogyasztói jogok és fogyasztóvédelmi garanciák az elektronikus hírközlési igazgatásban. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 283-306. ISBN 978-615-6886-13-2

M

Murombo Charity és Chikazhe Lovemore és Manyeruke Josphat és Rashidi Elias és Kanonge Tsitsi és Gudu Contary (2025) Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance. Prosperitas, early access online. pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)

Murombo Charity és Chikazhe Lovemore és Manyeruke Josphat és Rashidi Elias és Kanonge Tsitsi és Gudu Contary (2025) Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (online)

N

Neulinger, Ágnes és Ercsey, Ida (2025) Guest editorial: Marketing in the Modern Age – Exploring Innovation, Technology, and Consumer Behaviour in a Dynamic Era. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-2. ISSN 2786-4359 (online)

P

Papashvili-Bodai Nino (2025) The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing. Prosperitas, early access online. pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)

Papashvili-Bodai, Nino (2025) The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing: Insights from Hungarian and Austrian consumers. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (online)

Popcsa Anna Mária (2025) Egyéni projektek csoportos támogatása a felsőoktatásban az online oktatás idején: Esettanulmány a szakdolgozatírás támogatásának lehetőségeiről. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 103-118. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

R

Rigó Csaba Balázs és Hernádi Júlia (2025) A GVH fogyasztóvédelmi tevékenysége az online térben, különös tekintettel a nagy technológiai óriások elleni eljárásokra. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 307-329. ISBN 978-615-6886-13-2

S

Shumba, Georgina és Chikadze, Lovemore és Jengeta, Miriam (2025) Government policies, human resource management and the performance of artisanal small-scale mining for the sustainable livelihoods of employees. Prosperitas. pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)

Szalók Csilla és Erdélyi Éva (2025) Turizmus-vendéglátás szakos hallgatók attitűdje és gondolkodása a vállalkozások világáról: Születni kell rá, vagy tanulni is lehet? In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 135-153. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Szénich Alexandra és Pál Ágnes és Asztalos Réka és Terestyényi Enikő (2025) Hallgatói elvárások és elképzelések a nemzetközi csapatmunkával kapcsolatban: Egy rövid intenzív program tanulságai. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 175-190. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Szőke Andrea és Fekete-Frojimovics Zsófia (2025) Paraszociális kapcsolatok influenszerekkel és fogyasztóvédelmi aspektusok, különös tekintettel a(z ön)szabályozás lehetőségeire. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 366-379. ISBN 978-615-6886-13-2

Sándor István (2025) A fogyasztóvédelmi jog történetének vázlata. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 60-102. ISBN 978-615-6886-13-2

T

Takács Edit és Szokács Kinga (2025) Az egyetemi oktatók és hallgatók közötti kommunikáció hatása: Hallgatói vélemények a tegeződésről és a magázódásról a felsőoktatásban. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 89-102. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Totth Gedeon és Szabó Edit (2025) A gyermekekre gyakorolt reklámhatások fogyasztóvédelmi kérdései. In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 354-365. ISBN 978-615-6886-13-2

Tribak Imad (2025) The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-38. ISSN 2786-4359 (online)

Tóth Zsuzsanna és Törcsvári Zsolt és Lovasné Avató Judit (2025) A hallgatói motiváció és motiválhatóság alakulása a BGE FOSZK nappali tagozatos hallgatói esetében. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 28-43. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

V

Veres Zoltán (2025) A pénzügyi fogyasztóvédelem alapjai. A szabályozás rendszere és az érvényesülés garanciái (intézményrendszer és fogyasztói jogok). In: Fogyasztóvédelem - fogyasztóvédelmi jog. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 248-282. ISBN 978-615-6886-13-2

A lista elkészítésének dátuma Mon Jun 30 07:28:04 2025 CEST.