Művek tudományterület szerint "média- és kommunikációs tudományok"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: A | B | C | E | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | V | Z
Találatok száma ezen a szinten: 75.

A

Angerman Ágnes (2009) Köszön, nem köszön, köszön... avagy felmérés hallgatóink köszönési (illetve nem-köszönési) szokásairól és tanáraikhoz való viszonyulásukról. Szakmai Füzetek (27.). pp. 97-104. ISSN 1218-3547

Avornicului Mihai és Seer László és Benedek Botond (2016) Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 2016 (1). pp. 70-74. ISSN 2498-9037

B

Bagdadi Ali (2023) Corporate social responsibility practices within the scope of sustainable tourism: A research at Accor Hotels. Prosperitas, 10 (1). pp. 1-10. ISSN 2786-4359

Bajomi-Lázár Péter (2021) Echo chamber journalism: Migration reporting in Hungary. In: The Routledge Companion to Journalism Ethics. Routledge, pp. 263-272.

Bajomi-Lázár Péter (2014) How internet changes journalism: some trends in the ‘West’ and East’. In: Media and Journalism in Central and Eastern Europe. Peter Lang International Academic Publishers, pp. 61-77.

Bajomi-Lázár Péter (2021) Hungary. In: Handbuch politischer Journalismus. Herbert von Halem Verlag, pp. 789-794.

Bajomi-Lázár Péter (2021) Hungary’s clientelistic media system. In: The Routledge Companion to Political Journalism. Routledge, pp. 103-110.

Bajomi-Lázár Péter (2021) The Iron Law of Public Service Television. In: Up in the Air? : The Future of Public Service Media in the Western Balk. CEU Press.

Bajomi-Lázár Péter (2009) Médiapolitikai trendek Kelet-Közép-Európában 1989-2008. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 141-158.

Bajomi-Lázár Péter (2015) Oligarchization, de-Westernization and vulnerability: Media between democracy and authoritarianism in Central and Eastern Europe: A roundtable discussion. JOURNAL OF MEDIA COGNITION AND COMMUNICATION (3. sz.). pp. 58-82.

Bajomi-Lázár Péter (2021) Paradigmaváltások a médiakutatásban: A húsz éves Médiakutató konferenciája elé. Médiakutató, 22. évf. (3-4. sz.). pp. 5-7.

Bajomi-Lázár Péter (2017) Particularistic and Universalistic Media Policies: Inequalities in the Media in Hungary. JAVNOST-THE PUBLIC. pp. 167-172.

Bajomi-Lázár Péter (2016) Semlegesség és elkötelezettség között. Politikatudományi Szemle (2. sz.). pp. 59-83.

Bajomi-Lázár Péter (2017) Tekintélyelvűség és szabadelvűség között – Paradigmaváltások a magyarországi politika és média viszonyában. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 79-104.

Bajomi-Lázár Péter (2015) A média gyarmatosítása. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 58-82.

Bajomi-Lázár Péter (2015) A propaganda mint rítus a mai Magyarországon. Replika (6. sz.). pp. 79-96.

Bajomi-Lázár Péter és Lampé Ágnes (2013) Invisible journalism. Media Transformations (9. sz.). pp. 30-51.

Bajomi-Lázár Péter (2015) Variations in media freedom: Why do some governments in Central and Eastern Europe respect media freedom more than others. CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, 8 (1). pp. 4-20. ISSN 1899-5101

Bodnár László (2004) Biztos pont változó világunkban: a protokoll? Szakmai Füzetek. pp. 30-34. ISSN 1587-5881

Bodnár László (2009) A protokoll szerepe az üzleti életben. EU Working Papers (2. sz.). pp. 57-63. ISSN 1418-6241

Bodolay László (2009) Friedemann Schulz von Thun néhány modelljének használata interkulturális helyzetekben. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 115-122. ISSN 1587-5881

Bodolay László (2008) Konflikt oder Konsens? Kommunikationsprobleme zwischen "Ossis" und "Wessis". In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 406-416.

Bodolay László (2007) Nonverbale und verbale Kommunikation in der Bundesrepublik, in Österreich, in der Schweiz und in Ungarn. Szakmai Füzetek (21. sz.). pp. 43-52. ISSN 1587-5881

Boldog Dalma (2023) Media Awareness among Students of the Budapest Business University. Business & Diplomacy Review (2). pp. 44-60. ISSN 3004-0116

Bradeánné Gacs Judit (2009) A kultúraközi párbeszéd társadalmi hátteréről. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 317-324.

C

Csongrádi Gyöngyi és Majláth Melinda és Tóth Arnold (2024) How Can Communication Channels Reflect to University Values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 64-79. ISBN 978-615-6342-86-7

E

Eisingerné Balassa Boglárka (2019) Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel. Prosperitas, 6 (2). pp. 79-94. ISSN 2786-4359

Eszes István (2005) Kicsi tű a nagy szénakazalban... In: Tudományos Évkönyv 2004: Tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 63-70.

Eszes István (2006) Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 106-113.

Eszes István (2003) Márkaképzés online környezetben. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-166.

Eszes István (2004) Visszatérés a gyökerekhez - újból személyesen fogjuk ismerni a vevőinket? In: Tudományos Évkönyv 2003: Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 144-150.

F

Falkné Bánó Klára (2001) Egy Leonardo-projekt bemutatása és tanulságai. In: Tudományos Évkönyv 2001. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 19-26.

Falkné Bánó Klára (2003) Hungary, a Bridge between East and West: Cultural Aspects of Joining the New Europe. In: Tudományos Évkönyv 2002: Híd kelet és nyugat között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 60-70.

Falkné Bánó Klára (2002) Hungary, a bridge between East and West: Cultural aspects of joining the New Europe. EU Working Papers (2. sz.). pp. 58-68. ISSN 1418-6241

Falkné Bánó Klára (2006) Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 279-288.

Falkné Bánó Klára (2006) Interkulturális útmutató nemzetközi cégek és projektek vezetői és tagjai számára. EU Working Papers (1. sz.). pp. 16-24. ISSN 1418-6241

Falkné Bánó Klára (2012) Kommunikációs kultúra - kulturális/interkulturális kompetencia, kulturális intelligencia; az interkulturális kompetencia fejlesztésének módszerei. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 455-466.

Falkné Bánó Klára (2001) Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok. EU Working Papers (2. sz.). pp. 107-108.

Fehér Katalin (2017) Prospects of Creative Industries and Digital Economy. Perspectives from Southeast Asia and Central Europe. In: Go Hungary - Go Indonesia: Understanding Economic and Business Issues. Budapest Business School, pp. 151-172.

Fodor Mónika (2015) Milyen a jó munkáltató: toborzási és foglalkoztatási kérdések mérnökhallgatók és HR-szakértők körében végzett primer kutatás eredményei alapján. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 162-169. ISBN 978-963-7159-92-3

Fodorné Balthazár Enikő és Müller-Markmann Burkhardt (2009) Interkultureller Dialog in einer simulierten Gaschäftswelt. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 289-302.

G

Gregán Orsolya (2022) Correlation of innovativeness and impact on sustainability (SDG) at the universities of Europe. In: No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 144-165. ISBN 978-615-6342-38-6

H

Hamburger Béla (2008) Reklám: vállalati érdek vagy társadalmi elvárások. In: Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 138-144.

Hamburger Béla (2007) A reklámszakma saját sírját ássa... In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 229-233.

Harsányi Dávid és Hukné Kiss Szilvia és Zarándné Vámosi Kornélia és Kovács Ildikó (2023) “Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók? In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 133-141. ISBN 978-615-6342-76-8

Harsányi Dávid és Gálné Czékus Ildikó (2015) Szezonális különbségek a borfogyasztási szokásokban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 238-246. ISBN 978-963-7159-92-3

Hidasi Judit (2008) Kommunikáció és kontextus. Szakmai Füzetek (23. sz.). pp. 5-9.

Hidasi Judit és Lukinykh V. Yulia (2010) A comparison of Russian and Hungarian Business Cultures. In: Tudományos Évkönyv 2009: Válság és megújulás. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 331-338.

Hidasi Judit és Sato Noriko és Székács Anna (2015) Nemawashi a japán kommunikációban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 247-266. ISBN 978-963-7159-92-3

K

Kalafatics Zsuzsanna (2015) A posztszovjet orosz média helyzete : különös tekintettel a televízióra. In: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok : a BGF KVIK KÖT tanulmánykötete. Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Budapest, pp. 52-59. ISBN 9789637159510

Komáromi György (2024) How do the theatres in Budapest communicate their mission and values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 106-113. ISBN 978-615-6342-86-7

Kovács Tímea (2019) Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre. In: Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 363-386. ISBN 9786155607745

L

Lukács Rita és Papp-Váry Árpád (2024) Beyond green campuses. Prosperitas, 11 (3). pp. 1-14. ISSN 2786-4359 (Online)

M

Marciniak Róbert (2024) Mesterséges Intelligencia az Egyetemi Oktatásban. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6342-89-8

Máté Zoltán és Oravecz Titanilla és Pólya Éva (2022) Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 173-181. ISBN 978-615-6342-49-2

N

Neményiné Gyimesi Ilona (2016) Kommunikációs készséget fejlesztő tréningek a BGE Külkereskedelmi Karán. In: Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 538-549. ISBN 978-963-7159-23-7

Neményiné Gyimesi Ilona (2006) A tréning módszerű kommunikációs készségfejlesztés története Magyarországon: A tréning módszer megjelenése Magyarországon. Szakmai Füzetek (17. sz.). pp. 51-62.

Nyárády Gáborné és Bíró Mária (1996) A média, mint kommunikációs tanegység a gazdasági felsőoktatásban. Szakmai Füzetek (6. sz.). pp. 163-168.

Nádor Éva (2001) Do cultural differences really matter? EU Working Papers (2. sz.). pp. 67-73.

Németh Tamás (2019) How to back up Modules with blended learning The e-Learning platform of FAME. Prosperitas, 6 (1). pp. 102-112. ISSN 2786-4359

O

Osváth Gábor (2007) Kultúraközi kommunikációs dolgozatok és felmérések tanulságai. In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 423-432.

Osváth Gábor (2003) Ország- és népnevek problémái a kultúraközi kommunikációban. Szakmai Füzetek (12. sz.). pp. 55-69. ISSN 1587-5881

P

Papp-Váry Árpád (2024) 25-Year Odyssey in the World of Country Branding. In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 129-148. ISBN 978-615-6342-86-7

R

Rajković Jelena és Janković Branka és Nikolić Milan és Terek Edit (2020) The relationship between the national culture, Facebook use and smartphone use of students in Serbia. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 5 (1). pp. 13-23. ISSN 2498-9037

S

Sugrová Michaela és Paluchová Johanna és Horská Elena és Bercik Jakub és Gendiar Samuel Norman (2018) Review of Aroma Marketing in Selected Areas: Case of Fashion Stores. Prosperitas, 5 (3). pp. 111-121. ISSN 2064-759X

Szalczgruber Fanni (2022) CSR communication in social media: The effectiveness of influencers’ and companies’ posts. Prosperitas, 9 (3) (5). ISSN 2786-4359

Szántó Péter (2023) Key Constructs of Personal Branding: Proposal for a broad definition. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 266-274. ISBN 978-615-6342-50-8

Székács Anna (2008) A távol-keleti régió menedzsmentje és vállalati kommunikációja, mint a komplex nyelvoktatás része. EU Working Papers (3. sz.). pp. 59-67.

V

Válóczi Marianna (2010) Szakfordító és tolmácsképzések Magyarországon: Harc a versenyképességért. Szakmai Füzetek (28. sz.). pp. 131-133. ISSN 1587-5881

Z

Z. Papp Zsuzsanna (2016) Halálos engedelmesség: amit a repülőipartól tanulhatunk a kommunikációs kultúra tekintetében. In: Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 899-917. ISBN 978-963-7159-23-7

Zsigmond Tibor (2019) Milyen változást hoz a „service dominant logic” a marketingbe? Prosperitas, 6. (2). pp. 116-131. ISSN 2786-4359

Zsubrinszky Zsuzsanna (2005) Cultural Aspects in Business Negotiations. Szakmai Füzetek (15. sz.). pp. 51-56. ISSN 1587-5881

Zsubrinszky Zsuzsanna (2014) Politikai korrektség (PC) nyelvi megnyilvánulásai. In: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok : a BGF KVIK KÖT tanulmánykötete. Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Budapest, pp. 129-137. ISBN 9789637159510

Zsubrinszky Zsuzsanna (2016) A befolyásolás eszközei a kommunikációban. Alkalmazott Tudományok III. Fóruma: Konferenciakötet. pp. 950-971.

Zsubrinszky Zsuzsanna (2008) A nemzetközi marketing és Hofstede kultúraspecifikus dimenzióinak kapcsolata. Szakmai Füzetek (23. sz.). pp. 15-21. ISSN 1587-5881

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 21. 16:41:34 CET.