Vissza |
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) Dual education as a new strategic direction in higher education. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 1 (1). pp. 160-173. ISSN 2498-9037
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) Duális képzés, mint a társadalmi felelősségvállalás új dimenziója. In: Alkalmazott tudományok III. fóruma. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 129-149. ISBN 978-963-7159-23-7
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) A hallgatók mentorképe, a mentorok hallgatóképe a Zala megyei duális képzésben. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 1 (1). pp. 144-159. ISSN 2498-9037
Budaházy György és Héderné Bertók Judit és Kapuszta Ágnes és Szobonya Réka (2024) Hova tűnnek a hallgatók? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-164. ISBN 978-615-6342-90-4
Dén-Nagy Ildikó és Király Gábor (2023) Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért Akciótanulás a felsőoktatásban. In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 59-67. ISBN 978-615-6342-74-4
Fűzi Beatrix Zsuzsanna és Szendrei-Pál Eszter (2023) Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 89-95. ISBN 978-615-6342-76-8
Jármai Erzsébet Mária (2016) Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 151-169. ISBN 978-615-5607-22-6
Komáromi György (2023) Feladatok egyetemi hallgatók számára a ChatGPT korában. In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 122-130. ISBN 978-615-6342-74-4
Kóris Rita és Pál Ágnes és Réthi Gábor (2023) Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-160. ISBN 978-615-6342-74-4
Lázár Edit (2023) E-learning tananyag előkészítése az Informatika és világ alapozó tárgy kerekében az Excel morzsákkal. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 160-170. ISBN 978-615-6342-61-4
Nagyné Halász Zsuzsanna és Gubán Miklós (2018) IT szakmák és kompetenciák a felsőoktatás szemszögéből. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 3 (1). pp. 102-115. ISSN 2498-9037
Répászky Márk Tamás (2018) Erasmus+ turizmus? A tanulási és utazási formák metszéspontjai: Az Erasmus-program és a turizmus kapcsolata. Prosperitas, 5 (1). pp. 154-165. ISSN 2064-759X
Szegedi Krisztina és Andrási Gábor és Győri Zsuzsanna (2023) Innovatív oktatási megoldások: fenntarthatóság a BGE-n. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 219-234. ISBN 978-615-6342-50-8
Szemlér Tamás (2023) A közép- és kelet európai EU-tagok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 276-282. ISBN 978-615-6342-76-8
Sándorné Kriszt Éva (1992) A magyar felsőoktatás nemzetközi összehasonlítása. Magyar Felsőoktatás. pp. 12-14. ISSN 1215-3990
Zsupanekné Palányi Ildikó (2005) A közgazdasági Nobel-díj története, a díjazottak elméleteinek megjelenése az elméleti közgazdaságtan főiskolai oktatásában. In: Tudományos évkönyv 2004 : tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 224-238.