Kóris Rita and Pál Ágnes and Réthi Gábor (2023) Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-160. ISBN 978-615-6342-74-4
Preview |
Text
KUTATÓI NAP-kötet_2023-153-160.pdf - Published Version Download (239kB) | Preview |
Abstract
Jelen tanulmány rövid áttekintést nyújt a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) korábban megvalósult és jelenleg is megvalósuló különböző nemzetköziesítési kezdeményezésekről, illetve azok eredményeiről. Egyetemünkön a nemzetközi projektek számos formája van jelen az üzleti oktatási gyakorlatban: szaknyelvi és készségfejlesztő projektek, Erasmus+ partnerségi projektek, virtuális nemzetközi együttműködési projektek, valamint globális interkulturális oktatási programok színesítik az oktatást. A tanulmány arra keresi a választ példák és jó gyakorlatok bemutatásán keresztül, hogyan lehet ezeket a projekteket minél jobban beépíteni az intézményi gyakorlatba, valamint hogyan lehet minél hatékonyabban hasznosítani a megvalósult projektek eredményeit. A tanulmány szerzői amellett érvelnek, hogy szükség van az intézményi jó gyakorlatok elismerésére, a megvalósult kezdeményezések folytatására, ehhez az oktatók ösztönzésére, valamint az intézményi keretek kidolgozására újabb oktatók bevonására.
Tudományterület / tudományág
Institution
Budapesti Gazdasági Egyetem
Item Type: | Book Section | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Creators: |
|
||||||||||||
Uncontrolled Keywords: | nemzetköziesítés, felsőoktatás, Erasmus+ partnerségi projekt, Virtual Exchange, X-Culture Program | ||||||||||||
Depositing User: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||||||||
Identification Number: | 34391614 | ||||||||||||
DOI id: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-74-4_16 | ||||||||||||
Date Deposited: | 2023. Nov. 16. 10:48 | ||||||||||||
Last Modified: | 2023. Nov. 21. 09:35 | ||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2189 |
Actions (login required)
View Item |