Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze?

Kóris Rita and Pál Ágnes and Réthi Gábor (2023) Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? In: Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 153-160. ISBN 978-615-6342-74-4

[thumbnail of KUTATÓI NAP-kötet_2023-153-160.pdf]
Preview
Text
KUTATÓI NAP-kötet_2023-153-160.pdf - Published Version

Download (239kB) | Preview

Abstract

Jelen tanulmány rövid áttekintést nyújt a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) korábban megvalósult és jelenleg is megvalósuló különböző nemzetköziesítési kezdeményezésekről, illetve azok eredményeiről. Egyetemünkön a nemzetközi projektek számos formája van jelen az üzleti oktatási gyakorlatban: szaknyelvi és készségfejlesztő projektek, Erasmus+ partnerségi projektek, virtuális nemzetközi együttműködési projektek, valamint globális interkulturális oktatási programok színesítik az oktatást. A tanulmány arra keresi a választ példák és jó gyakorlatok bemutatásán keresztül, hogyan lehet ezeket a projekteket minél jobban beépíteni az intézményi gyakorlatba, valamint hogyan lehet minél hatékonyabban hasznosítani a megvalósult projektek eredményeit. A tanulmány szerzői amellett érvelnek, hogy szükség van az intézményi jó gyakorlatok elismerésére, a megvalósult kezdeményezések folytatására, ehhez az oktatók ösztönzésére, valamint az intézményi keretek kidolgozására újabb oktatók bevonására.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok

Institution

Budapesti Gazdasági Egyetem

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Kóris Rita
Pál Ágnes
Réthi Gábor
Uncontrolled Keywords: nemzetköziesítés, felsőoktatás, Erasmus+ partnerségi projekt, Virtual Exchange, X-Culture Program
Depositing User: Eszenyi-Bakos Kinga
Identification Number: 34391614
DOI id: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-74-4_16
Date Deposited: 2023. Nov. 16. 10:48
Last Modified: 2023. Nov. 21. 09:35
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2189

Actions (login required)

View Item View Item