Vissza |
Budai László (2022) BGE-BOSCH logisztikai szimulációs labor az oktatás és kutatás szolgálatában Kooperáció egy felsőoktatási intézmény és egy termelő vállalat között. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 34-38. ISBN 978-615-6342-49-2
Budai László és Bölcskei Attila és Keresztes Éva Réka és Talata István (2023) Mesterséges intelligencia oktatása a BGE KKK-n. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 133-143. ISBN 978-615-6342-61-4
Budai László és Bölcskei Attila és Sárközy Helga (2024) Üzleti intelligencia oktatása a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 115-124. ISBN 978-615-6342-90-4
Budai László és Sárközy Helga (2024) A BGE – Bosch Smart Shop Floor Logisztikai Szimulációs Labor. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 105-114. ISBN 978-615-6342-90-4
Csongrádi Gyöngyi és Tóth Arnold és Honvári Patrícia és Honvári János (2023) Út a hatékony oktatói tudástranszfer felé Heading to an effective teacher knowledge transfer. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 33-43. ISBN 978-615-6342-50-8
Kovácsné Székely Ilona (2023) Gondolatok (!) a valószínűségelmélet és a statisztika oktatásáról. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 214-222. ISBN 978-615-6342-61-4
Losonczi Attila és Bölcskei Attila és Talata István (2024) Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 146-152. ISBN 978-615-6342-90-4
Misetáné Burján Anita (2024) Sakk és matematika. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 285-292. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit (2023) A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 233-247. ISBN 978-615-6342-61-4
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2024) Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 132-145. ISBN 978-615-6342-90-4
Sándorné Kriszt Éva (2022) A fenntartható fejlődés emberi erőforrás pillérének méréséről. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 190-197. ISBN 978-615-6342-49-2
Sándorné Kriszt Éva (2024) A fenntartható fejlődés jelenlegi helyzete hazánkban a statisztikai mérőszámok tükrében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 16-29. ISBN 978-615-6342-90-4
Thuma Orsolya (2023) A fenntarthatósági törekvések útjában álló pszichológiai akadályok. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 308-314. ISBN 978-615-6342-76-8