Vissza |
Budai László (2022) BGE-BOSCH logisztikai szimulációs labor az oktatás és kutatás szolgálatában Kooperáció egy felsőoktatási intézmény és egy termelő vállalat között. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 34-38. ISBN 978-615-6342-49-2
Budai László és Bölcskei Attila és Keresztes Éva Réka és Talata István (2023) Mesterséges intelligencia oktatása a BGE KKK-n. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 133-143. ISBN 978-615-6342-61-4
Csongrádi Gyöngyi és Tóth Arnold és Honvári Patrícia és Honvári János (2023) Út a hatékony oktatói tudástranszfer felé Heading to an effective teacher knowledge transfer. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 33-43. ISBN 978-615-6342-50-8
Kovácsné Székely Ilona (2023) Gondolatok (!) a valószínűségelmélet és a statisztika oktatásáról. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 214-222. ISBN 978-615-6342-61-4
Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit (2023) A pandémia hatása az Üzleti Statisztika tantárgy oktatása, számonkérése, módszertana területén. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 233-247. ISBN 978-615-6342-61-4
Sándorné Kriszt Éva (2022) A fenntartható fejlődés emberi erőforrás pillérének méréséről. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 190-197. ISBN 978-615-6342-49-2
Thuma Orsolya (2023) A fenntarthatósági törekvések útjában álló pszichológiai akadályok. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 308-314. ISBN 978-615-6342-76-8