Vissza |
Harsányi Dávid és Hukné Kiss Szilvia és Zarándné Vámosi Kornélia és Kovács Ildikó (2023) “Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók? In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 133-141. ISBN 978-615-6342-76-8
Harsányi Dávid és Gálné Czékus Ildikó (2015) Szezonális különbségek a borfogyasztási szokásokban. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 238-246. ISBN 978-963-7159-92-3
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia és Totth Gedeon (2014) A hazai borászatok marketingorientációja. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 305-324. ISBN 978-963-7159-92-3
Harsányi Dávid (2012) Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után? In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 215-228.
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2007) Event Marketing in Hungary, its Present and Future. Szakmai Füzetek (20. sz.). pp. 47-55.
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2007) Integrated marketing communication in higher education? EU Working Papers (2. sz.). pp. 47-58.
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2006) Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 294-305.