Művek tárgyszó szerint "Oktatás"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B | C | D | H | I | J | K | S | T
Találatok száma: 18.

B

Bakos Viktor (2007) Hogyan tudnánk eredményesebbé tenni a főiskolai statisztikaoktatást? Szakmai Füzetek (18.). pp. 50-54. ISSN 1587-5881

Bakos Viktor és Bánhalmi Árpád (2009) Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok? Szakmai Füzetek (26.). pp. 101-105. ISSN 1587-5881

Bánhalmi Árpád (2006) Fejleszthető-e a kognitív stratégia a felsőfokú statisztikaoktatásban? Szakmai Füzetek (17. sz.). pp. 86-88. ISSN 1587-5881

C

Csongrádi Gyöngyi (2009) A Römer-modell lehetőségei a makroökonómia oktatásában. In: Tudományos Évkönyv 2008: Kultúraközi párbeszéd az üzleti világban. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 72-80.

D

Dósa Ildikó (2016) Team munka határok nélkül. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 45-57. ISBN 978-615-5607-22-6

H

Hegedűsné Barna Rita és Hegedűs Szilárd és Molnár Petronella (2017) Pénzügyi kultúra vizsgálata középiskolások körében. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 72-91. ISBN 978-615-5607-29-5

Heidrich Balázs (2009) Expectations and Reality About the Effectiveness of Multicultural Teams in Business and Educational Settings. In: Magyar Tudomány Napja BGF. Konferencia 2009. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 1-11.

I

Ilyésné Molnár Emese (2010) Az oktatás minőségének mérhetőségéről. In: Tudományos Évkönyv 2009: Válság és megújulás. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 257-267.

J

Józsa László és Veres Zoltán (2005) About limits to globalised teaching methodologies learnings for EU educators. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-60.

K

Keresztes Éva Réka (2020) Aiming for quality education: Selected indicators of sustainable development goals. In: Selected Papers of the 2nd International Conference on Sustainability at Budapest Business School. Budapest Business School, Budapest, pp. 117-123. ISBN 978-615-5607-91-2

Király Gábor (2019) Részvétel és tanulás. Prosperitas monográfiák . Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-5607-68-4

Krancsovits Melinda és Gyimesi Áron és Konczosné Szombathelyi Márta (2020) Családi vállalkozások generációváltása, mint kompetenciafüggő komplex probléma – oktatási szempontból. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2020 (1). pp. 71-89. ISSN 2630-886X

S

Sato Noriko és Székács Anna (2016) Együttműködési formák szerepe és lehetőségei a japán (és más távol-keleti) szaknyelv és üzleti kultúra elsajátításában. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 201-220.

Sándor Zoltán és Keresztes Éva Réka és Losonczi Attila (2024) Informatika vs. Digitális kultúra! In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 252-262. ISBN 978-615-6342-90-4

Sándor Zoltán és Losonczi Attila és Talata István (2024) Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 241-251. ISBN 978-615-6342-90-4

T

Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3

Török Judit (2016) A pedagógiai konstruktivizmus és a Moodle elektronikus színtér. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 107-120.

Törökné Szilágyi Katalin (2009) La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 68-73. ISSN 1587-5881

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 21. 21:59:01 CET.