Művek tárgyszó szerint "Generation Z"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B | F | N | P
Találatok száma: 4.

B

Boldog Dalma (2023) Media Awareness among Students of the Budapest Business University. Business & Diplomacy Review (2). pp. 44-60. ISSN 3004-0116

F

Fehér Márton (2022) Sustainable influencer marketing. In: No Question: Sustainability is Everyone’s Business V. BBS International Sustainability Student Conference Proceedings. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 123-129. ISBN 978-615-6342-38-6

N

Nguyet Phung Linh (2024) “Thrifted fit check”: Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study. In: Sustainability can't wait! VII. BBU International Sustainability Student Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 268-292. ISBN 978-615-6886-04-0

P

Paulovics Ágnes (2021) Recombination of product properties for increased demand for sustainable packaging under Generation Z consumers. In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 110-124. ISBN 978-615-6342-20-1

A lista elkészítésének dátuma 2025. január 30. 06:09:38 CET.