Vissza |
Solt Katalin és Weisz Ágnes és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) A 2-es típusú diabétesz prevenciós lehetőségei nemzetközi gyakorlatok alapján. Prosperitas, 3 (1). pp. 11-32. ISSN 2064-759X
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) Dual education as a new strategic direction in higher education. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 1 (1). pp. 160-173. ISSN 2498-9037
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) Duális képzés, mint a társadalmi felelősségvállalás új dimenziója. In: Alkalmazott tudományok III. fóruma. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 129-149. ISBN 978-963-7159-23-7
Balázsné Lendvai Marietta és Zsupanekné Palányi Ildikó (2016) A hallgatók mentorképe, a mentorok hallgatóképe a Zala megyei duális képzésben. Logisztika - Informatika - Menedzsment, 1 (1). pp. 144-159. ISSN 2498-9037
Zsupanekné Palányi Ildikó és Weisz Ágnes (2015) Egy népbetegség prevenciós gyakorlata nemzetközi kitekintésben. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma. Budapesti Gazdasági Fóiskola, Budapest, pp. 738-766. ISBN 978-963-7159-99-2
Antal Anita és Zsupanekné Palányi Ildikó (2015) A vállalati innovativitás finanszírozásának gyakorlati vonatkozásai. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma. Budapesti Gazdasági Fóiskola, Budapest, pp. 12-37. ISBN 978-963-7159-99-2
Zsupanekné Palányi Ildikó (2014) Az önkéntes munka és az Y, Z generáció viszonya. Zala megyei felmérések tapasztalatai. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 1053-1092. ISBN 978-963-7159-99-2
Zsupanekné Palányi Ildikó (2011) A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában. In: Tudományos Évkönyv 2010: merre tovább? : gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 127-144.
Zsupanekné Palányi Ildikó (2010) A vállalati növekedés mérésének problematikája. In: Tudományos Évkönyv 2009: Válság és megújulás. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 246-254.
Zsupanekné Palányi Ildikó (2008) A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében. In: Tudományos évkönyv 2007 : reformok útján. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 45-56.
Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.
Zsupanekné Palányi Ildikó (2005) A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten. EU WORKING PAPERS. pp. 49-59. ISSN 1418-6241
Zsupanekné Palányi Ildikó (2005) A közgazdasági Nobel-díj története, a díjazottak elméleteinek megjelenése az elméleti közgazdaságtan főiskolai oktatásában. In: Tudományos évkönyv 2004 : tudástranszfer és információs társadalom. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 224-238.