A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben

Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.

[thumbnail of tek_2006_10.pdf]
Preview
Text
tek_2006_10.pdf - Published Version

Download (121kB) | Preview

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Faculty

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Department

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Institution

Budapesti Gazdasági Főiskola

Item Type: Book Section
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Zsupanekné Palányi Ildikó10025342
Uncontrolled Keywords: stratégiai tervezés - stratégiai controlling, szervezeti stratégia, tulajdonosok (ált.), marketing
Depositing User: Góczán Judit
Identification Number: 1737246
Date Deposited: 2015. Mar. 13. 14:49
Last Modified: 2015. Mar. 13. 14:49
URI: http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/108

Actions (login required)

View Item View Item