Vissza |
Erdélyi Éva és Zelenka Józsefné és Lőrincz Sándor és Bartolák László (2024) Alapozó tantárgyi ismeretek, készségek szerepe a számvitel tantárgy teljesítésében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 274-284. ISBN 978-615-6342-90-4
Várady Ferenc és Ittzés András és Lőrincz Sándor és Végh Ágnes (2024) Típusfeladatokkal vagy változatos feladatsorral fejlesszük a matematikai kompetenciákat? In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 218-228. ISBN 978-615-6342-90-4
Lőrincz Sándor és Végh Ágnes és Szabó Csaba és Várady Ferenc (2023) Alkalmazzuk a tudományt - egy választható matematika tantárgy sikertörténete. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 223-232. ISBN 978-615-6342-61-4
Erdélyi Éva és Lőrincz Sándor és Mészárosné Boruzs Lívia és Ittzés András (2023) Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 193-201. ISBN 978-615-6342-61-4
Végh Ágnes és Várady Ferenc és Lőrincz Sándor és Erdélyi Éva (2023) Módszertani alapozással a fenntartható oktatásért, matematikával a kezdetektől az alkalmazásokig. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 249-265. ISBN 978-615-6342-50-8