Hukné dr. Kiss Szilvia és Zarándné dr,. Vámosi Kornélia (2025) KREATIVITÁS - KUTATÁS - KÖZÖSSÉG. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest. ISBN 978-615-6886-20-0
Máté Zoltán és Oravecz Titanilla és Pólya Éva (2022) Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről: A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 173-181. ISBN 978-615-6342-49-2
Zsupanekné Palányi Ildikó (2007) A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben. In: Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 121-129.