Vissza |
Bodolay László és Kiss Szilvia és Kósik Ferenc (2006) „Az európai kultúra és történelem" című előadást kísérő német nyelvű szeminárium új oktatási koncepciója. Szakmai Füzetek (17. sz.). pp. 81-85. ISSN 1587-5881
Bánhalmi Árpád (2024) Versenyeredmények és a teljesítmény kapcsolata a felsőfokú statisztika és valószínűségszámítás értékelésének tükrében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 196-205. ISBN 978-615-6342-90-4
Chandler Nick (2016) Days of future passed: an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education. In: Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 15-24. ISBN 978-615-5607-22-6
Hidasi Judit (2016) A tanulóközpontú nyelvoktatás és nyelvtanulás motivációinak interkulturális vizsgálata. In: Módszertani kisérletek. Budapesti Gazdasági Egyetem, pp. 11-18.
Jármai Erzsébet Mária (2015) Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése. In: Tudás – Tanulás – Szabadság. Neveléstudományi Konferencia 2014. Konferenciakötet. Babeş-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet, Kolozsvár, pp. 35-41. ISBN 978-973-0-18967-4
Lányi Katalin (2016) Magyar nők a világban: helyzetkép napjaink kivándorlásáról. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok tanulmánykötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 117-129. ISBN 9786155607158
Tapolcai-Malaczkov Szilvia (2015) Strategies for motivating ESP learners: Best practices of an 'English Communications Skills' course. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 670-684. ISBN 978-963-7159-92-3
Ternovszky Ferenc (2007) Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk? In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 114-120.
Válóczi Marianna (2014) Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 998-1007. ISBN 978-963-7159-92-3
Válóczi Marianna (2007) Hatékonyságnövelés a szaknyelvórán motivációs stratégiák segítségével. Szakmai Füzetek (18. sz.). pp. 55-60. ISSN 1587-5881