Vissza |
Bajomi-Lázár Péter (2017) Particularistic and Universalistic Media Policies: Inequalities in the Media in Hungary. JAVNOST-THE PUBLIC. pp. 167-172.
Bajomi-Lázár Péter (2017) Tekintélyelvűség és szabadelvűség között – Paradigmaváltások a magyarországi politika és média viszonyában. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 79-104.
Bajomi-Lázár Péter (2015) A média gyarmatosítása. Politikatudományi Szemle (1. sz.). pp. 58-82.
Bajomi-Lázár Péter (2015) Variations in media freedom: Why do some governments in Central and Eastern Europe respect media freedom more than others. CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, 8 (1). pp. 4-20. ISSN 1899-5101
Hamburger Béla (2007) A reklámszakma saját sírját ássa... In: Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 229-233.
Nyárády Gáborné és Bíró Mária (1996) A média, mint kommunikációs tanegység a gazdasági felsőoktatásban. Szakmai Füzetek (6. sz.). pp. 163-168.