Művek tárgyszó szerint "Kultúra"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: B | F | H | K | O | S | T | Z
Találatok száma: 11.

B

Balogh Katalin (2009) Kísérlet a kulturális szótárak nyelvoktatásban történő felhasználására. Szakmai Füzetek (27. sz.). pp. 91-96. ISSN 1587-5881

F

Falkné Bánó Klára (2002) Hungary, a bridge between East and West: Cultural aspects of joining the New Europe. EU Working Papers (2. sz.). pp. 58-68. ISSN 1418-6241

Falkné Bánó Klára (2000) Magyarország EU csatlakozási folyamatának kulturális aspektusai. EU Working Papers (2. sz.). pp. 28-49. ISSN 1418-6241

Faragó Beatrix és Konczosné Szombathelyi Márta (2020) A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által. Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2020 (2). pp. 59-76. ISSN 2630-886X

H

Hidasi Judit (2008) Cultural messages of metaphors. In: Metaphors for Learning : Cross-cultural perspectives. John Benjamins Publishing Company, pp. 103-122.

Hidasi Judit (1996) Kulturális sztereotípiák. Szakmai Füzetek (6. sz.). pp. 205-210.

K

Kalafatics Zsuzsanna (2015) Irodalom a hálózati kultúra korában. In: Alkalmazott tudományok II. fóruma: Konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 303-312. ISBN 978-963-7159-92-3

O

Osváth Gábor (2008) Nyelvi modernizáció a Kína központú kultúrkörben. EU Working Papers (3. sz.). pp. 47-58.

S

Sato Noriko (2001) A japán kultúra fogadtatása Magyarországon. In: Tudományos Évkönyv 2001. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 308-316.

T

Török Judit (2010) Kultúra összehasonlító (cross-cultural) és interkulturális (intercultural) kutatási modellek: összehasonlító elemzés. Szakmai Füzetek (28. sz.). pp. 11-16. ISSN 1587-5881

Z

Zsubrinszky Zsuzsanna (2008) A nemzetközi marketing és Hofstede kultúraspecifikus dimenzióinak kapcsolata. Szakmai Füzetek (23. sz.). pp. 15-21. ISSN 1587-5881

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 23. 10:38:36 CET.