Tételek ahol a kar "nem részletezett" és a mű dátuma 2025

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 4.

Erdélyi Éva és Czinege Mónika és Mészárosné Boruzs Lívia és Lőrincz Sándor (2025) A közösségszervezés szakos hallgatók informatikai attitűdje és szorongása: Vizsgálat a digitális kompetencia fejlesztéséért. In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 45-67. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

Horváth Levente és Erdélyi Éva és Simon Ákos (2025) ESG oktatás gazdasági hatásai. Business & Diplomacy Review, 3 (1). pp. 74-91. ISSN 3004-0116

Simon Ákos és Erdélyi Éva és Horváth Levente (2025) A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei a felsőoktatásban – fenntarthatósági aspektusok. Business & Diplomacy Review, 3 (1). pp. 135-150. ISSN 3004-0116

Szalók Csilla és Erdélyi Éva (2025) Turizmus-vendéglátás szakos hallgatók attitűdje és gondolkodása a vállalkozások világáról: Születni kell rá, vagy tanulni is lehet? In: Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 135-153. ISBN ISBN 978-615-6886-08-8 (online)

A lista elkészítésének dátuma Mon Sep 29 23:33:25 2025 CEST.