Tételek ahol a szerző " Totth Gedeon"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Vámosi Kornélia és Totth Gedeon és Nádasdi Ferenc (2018) Marketing vezérelt értékelemzés. Budapesti Gazdasági Egyetem. ISBN 978-615-5607-42-4

Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata. Prosperitas, 5 (2). pp. 100-115. ISSN 2064-759X

Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása. Prosperitas, 5 (2). pp. 87-98. ISSN 2064-759X

Harsányi Dávid és Szántó Szilvia és Totth Gedeon (2014) A hazai borászatok marketingorientációja. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 305-324. ISBN 978-963-7159-92-3

Totth Gedeon és Hlédik Erika és Fodor Mónika (2012) Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-164.

Totth Gedeon és Fodor Mónika és Hlédik Erika (2011) A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 48-61.

Totth Gedeon (2006) Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-62.

Hofmeister Tóth Ágnes és Lakner Zoltán és Totth Gedeon (2005) Global challenges, national and enterpreneurial reponses in wine economy of the world. EU Working Papers (3. sz.). pp. 3-23.

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 21. 16:42:04 CET.