Vissza |
Vámosi Kornélia és Totth Gedeon és Nádasdi Ferenc (2018) Marketing vezérelt értékelemzés. Budapesti Gazdasági Egyetem. ISBN 978-615-5607-42-4
Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata. Prosperitas, 5 (2). pp. 100-115. ISSN 2064-759X
Totth Gedeon és Mezőné Oravecz Titanilla és Zarándné Vámosi Kornélia (2018) A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása. Prosperitas, 5 (2). pp. 87-98. ISSN 2064-759X
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia és Totth Gedeon (2014) A hazai borászatok marketingorientációja. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 305-324. ISBN 978-963-7159-92-3
Totth Gedeon és Hlédik Erika és Fodor Mónika (2012) Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében. In: Tudományos Évkönyv 2011: Útkeresés és növekedés. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 157-164.
Totth Gedeon és Fodor Mónika és Hlédik Erika (2011) A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében. In: Tudományos Évkönyv 2010: Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 48-61.
Totth Gedeon (2006) Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban. EU Working Papers (3. sz.). pp. 53-62.
Hofmeister Tóth Ágnes és Lakner Zoltán és Totth Gedeon (2005) Global challenges, national and enterpreneurial reponses in wine economy of the world. EU Working Papers (3. sz.). pp. 3-23.