Vissza |
Csongrádi Gyöngyi és Majláth Melinda és Tóth Arnold (2024) How Can Communication Channels Reflect to University Values? In: Branding in the academic and business world – Future challenges – BBU Day of Hungarian Science. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 64-79. ISBN 978-615-6342-86-7
Tian Xueying és Tóth Arnold (2024) New human capital theory from the perspective of time allocation. Prosperitas, 11 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (Online)
Csongrádi Gyöngyi és Engelberth István és Tóth Arnold (2023) Japán működőtőke sajátos szerepe egy perifériális térségben Magyarországon (Salgótarján). In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 68-73. ISBN 978-615-6342-76-8
Tóth Arnold és Csongrádi Gyöngyi és Hauber György (2023) A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 315-319. ISBN 978-615-6342-76-8
Csongrádi Gyöngyi és Tóth Arnold és Honvári Patrícia és Honvári János (2023) Út a hatékony oktatói tudástranszfer felé Heading to an effective teacher knowledge transfer. In: Integrált gondolkodás és integrált vállalati jelentés: fenntarthatósági kockázatok a gazdasági és energetikai válság árnyékában Magyar Tudomány Ünnepe konferencia kötet 2023. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 33-43. ISBN 978-615-6342-50-8
Tóth Arnold és Kálmán Botond (2022) Asian answers to COVID-19-induced unemployment through the example of three countries. Prosperitas, 9(3) (2). ISSN 2786-4359