Vissza |
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia és Totth Gedeon (2014) A hazai borászatok marketingorientációja. In: Alkalmazott tudományok I. fóruma: konferenciakötet. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, pp. 305-324. ISBN 978-963-7159-92-3
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2007) Event Marketing in Hungary, its Present and Future. Szakmai Füzetek (20. sz.). pp. 47-55.
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2007) Integrated marketing communication in higher education? EU Working Papers (2. sz.). pp. 47-58.
Harsányi Dávid és Szántó Szilvia (2006) Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében. In: Tudományos Évkönyv 2005: A prioritások és a konvergencia kölcsönhatása a magyar gazdaságban. Budapesti Gazdasági Főiskola, pp. 294-305.