Gajzágó Éva Judit és Dávida Viktória Ramóna és Trang Nguyen Thanh Thuy (2025) Hallyu consumption in Central and Eastern Europe. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból 2024. Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 42-50. ISBN 978-615-6886-21-7
Gajzágó Éva Judit (2021) K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2021 (1). pp. 108-134. ISSN 2630-886X