Mosolygó-Kiss Ágnes és Csákné Filep Judit (2021) Családi vállalkozások identitása. Working Paper Series (18). nem részletezett, Budapest. ISBN 2630-7960
Előnézet |
Szöveg
Working-Paper-Series-18-2021.pdf - Megjelent verzió Download (706kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány feltérképezi az elmúlt öt év családi vállalkozások identitáskommunikációjára és márka menedzsmentjére fókuszáló nemzetközi WoS indexált folyóirat cikkeket. Az áttekintés a szisztematikus szakirodalomkutatás módszereinek alkalmazásával valósult meg. A releváns tanulmányok fő tartalmi és módszertani bemutatásán túl, munkánkban kitértünk a témakör hazai kontextusban érdeklődésre számot tartható kutatási kérdéseire is. Eredményeink a kérdéskör iránt érdeklődő szakemberek és kutatók számára egyaránt hasznosak lehetnek.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
| Mű típusa: | Könyv | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||
| Felhasználó: | Kinga Eszenyi-Bakos | |||||||||
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 17. 14:13 | |||||||||
| Utolsó módosítás: | 2025. Már. 17. 14:13 | |||||||||
| URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2468 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

