Vágány Judit Bernadett (2024) Egy generációváltás története. In: Magyar családi vállalkozások nyomában. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 1-5. ISBN 978-615-6886-05-7
Előnézet |
Szöveg
Magyar családi vállalkozások nyomában_9.cikk.pdf - Megjelent verzió Download (149kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Egy reklámajándék nagykereskedelmet végző családi vállalkozás generációváltásának folyamatát, valamint az azt követő időszak tapasztalatait ismerhetjük meg. A generációváltás a koronavírus-járványt megelőző, 2010-es évek végén kezdődött, és formálisan a COVID járványt követő 2020-as évek elején zárult le. Történetünk főszereplői Id. Martos Péter (a továbbiakban Idősebb Péter) és Torma Éva a Cégalapítók, gyermekeik Ifj. Martos Péter (a továbbiakban Ifjabb Péter) és Martos Júlia, valamint Júlia férje Keresztes Dániel (a továbbiakban Dani), a Reklámajándék.hu Kft. tulajdonosai. Minden generációváltás egyedi, ám esetünkben külön említést érdemel, hogy Idősebb Péter, a Cég alapítója, a folyamat megkezdésekor még csak 50 éves volt és egy rendkívül jól átgondolt és eltervezett folyamat eredményeként valósította meg a Cég vezetésének átadását gyermekeinek, illetve lánya férjének. A következőkben az ő történetüket ismerhetjük meg.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6886-05-7_9 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2025. Feb. 26. 15:25 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2025. Feb. 26. 15:25 | ||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2436 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |