Egy generációváltás története

Vágány Judit Bernadett (2024) Egy generációváltás története. In: Magyar családi vállalkozások nyomában. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 1-5. ISBN 978-615-6886-05-7

[thumbnail of Magyar családi vállalkozások nyomában_9.cikk.pdf]
Előnézet
Szöveg
Magyar családi vállalkozások nyomában_9.cikk.pdf - Megjelent verzió

Download (149kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Egy reklámajándék nagykereskedelmet végző családi vállalkozás generációváltásának folyamatát, valamint az azt követő időszak tapasztalatait ismerhetjük meg. A generációváltás a koronavírus-járványt megelőző, 2010-es évek végén kezdődött, és formálisan a COVID járványt követő 2020-as évek elején zárult le. Történetünk főszereplői Id. Martos Péter (a továbbiakban Idősebb Péter) és Torma Éva a Cégalapítók, gyermekeik Ifj. Martos Péter (a továbbiakban Ifjabb Péter) és Martos Júlia, valamint Júlia férje Keresztes Dániel (a továbbiakban Dani), a Reklámajándék.hu Kft. tulajdonosai. Minden generációváltás egyedi, ám esetünkben külön említést érdemel, hogy Idősebb Péter, a Cég alapítója, a folyamat megkezdésekor még csak 50 éves volt és egy rendkívül jól átgondolt és eltervezett folyamat eredményeként valósította meg a Cég vezetésének átadását gyermekeinek, illetve lánya férjének. A következőkben az ő történetüket ismerhetjük meg.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Vágány Judit Bernadett
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6886-05-7_9
Rekord készítés dátuma: 2025. Feb. 26. 15:25
Utolsó módosítás: 2025. Feb. 26. 15:25
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2436

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet