Misetáné Burján Anita (2024) Sakk és matematika. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 285-292. ISBN 10.29180/978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
25.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (355kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | gamifikáció, sakk, matematika, didaktika, oktatás | ||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_25 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 19. 10:56 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 19. 10:56 | ||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2360 |
Actions (login required)
Tétel nézet |