Alapozó tantárgyi ismeretek, készségek szerepe a számvitel tantárgy teljesítésében

Erdélyi Éva és Zelenka Józsefné és Lőrincz Sándor és Bartolák László (2024) Alapozó tantárgyi ismeretek, készségek szerepe a számvitel tantárgy teljesítésében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 274-284. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 24.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
24.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (477kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A számvitel, tapasztalat szerint egy átlagosnál nehezebben teljesíthető tantárgy a turizmus-vendéglátás és a kereskedelem-marketing szakos hallgatóknak. Hatékony tanulásában előzetes ismeretek, más tantárgyak keretében megszerzett készségek és tudások segítenek. Célunk megvizsgálni a Számvitel alapjai tantárgy teljesítési arányát az azt megelőző vagy párhuzamosan oktatott módszertani alapozó tantárgyak teljesítésével összefüggésben.

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Erdélyi Éva
Zelenka Józsefné
Lőrincz Sándor
Bartolák László
Kulcsszavak: lemorzsolódás csökkentés, módszertani alapozó tantárgyak, számvitel, tantárgyi teljesítés
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 35674204
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_24
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 19. 10:53
Utolsó módosítás: 2025. Jan. 09. 12:29
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2359

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet