Tanulási nehézségek feltáró elemzése az Üzleti statisztika tárgy hallgatóinak körében

Kovácsné Székely Ilona és Magyar Norbert és Jakuschné Kocsis Tímea és Bíró Lóránt (2024) Tanulási nehézségek feltáró elemzése az Üzleti statisztika tárgy hallgatóinak körében. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 177-184. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 15.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
15.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (375kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulási szokások és nehézségek megismerésére kérdőíves felmérést végeztünk az Üzleti statisztika tárgyat jelen félévben felvett hallgatók között. Sokan nehezen teljesíthetőnek tartják a tárgyat, nem elég motiváltak. Az előadáson kevesen vesznek részt, nem koncentrálnak kellőképpen a gyakorlatokkal ellentétben. Az előadások gyakorlattal való helyettesítése változatlan kontaktóraszám mellett növelhetné a tárgyat teljesítők arányát.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Kovácsné Székely Ilona
Magyar Norbert
Jakuschné Kocsis Tímea
Bíró Lóránt
Kulcsszavak: lemorzsolódás, tanulási szokások, üzleti statisztika
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_15
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 18. 14:38
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 18. 14:38
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2346

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet