Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból

Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2024) Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 132-145. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 11.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
11.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tantárgy eredményességének javulását, a lemorzsolódás csökkenését remélve BGE PSZK statisztikát oktató tanárai a 2023/24-es tanévben a tananyagelrendezés megváltoztatásával kísérleteztek. Arra keresünk választ, hogy a statisztika és a valószínűségszámítási témakörök karakteresebb szétválasztása segítette-e a hallgatókat a könnyebb megértésben, a jelenléti oktatásba történő visszatérés után a változó számonkérési, értékelési és jutalmazási módszerek hatásosak voltak-e a jobb tantárgyi eredmények elérésében.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Szobonya Réka
Héderné Bertók Judit
Budaházy György
Kapuszta Ágnes
Kulcsszavak: oktatás, digitalizáció, eredményesség, módszertan
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_11
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 18. 10:24
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 18. 10:24
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2342

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet