Szobonya Réka és Héderné Bertók Judit és Budaházy György és Kapuszta Ágnes (2024) Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 132-145. ISBN 978-615-6342-90-4
Előnézet |
Szöveg
11.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tantárgy eredményességének javulását, a lemorzsolódás csökkenését remélve BGE PSZK statisztikát oktató tanárai a 2023/24-es tanévben a tananyagelrendezés megváltoztatásával kísérleteztek. Arra keresünk választ, hogy a statisztika és a valószínűségszámítási témakörök karakteresebb szétválasztása segítette-e a hallgatókat a könnyebb megértésben, a jelenléti oktatásba történő visszatérés után a változó számonkérési, értékelési és jutalmazási módszerek hatásosak voltak-e a jobb tantárgyi eredmények elérésében.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||||||||
Kulcsszavak: | oktatás, digitalizáció, eredményesség, módszertan | |||||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_11 | |||||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Dec. 18. 10:24 | |||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 18. 10:24 | |||||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2342 |
Actions (login required)
Tétel nézet |