Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton

Lovasné Avató Judit és Tóth Zsuzsanna és Törcsvári Zsolt (2024) Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton. In: II. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 78-87. ISBN 978-615-6342-90-4

[thumbnail of 6.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf]
Előnézet
Szöveg
6.cikk_II.Csernyák_László_Konf_Közleményei.pdf - Megjelent verzió

Download (770kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Előző kutatásunkban az Üzleti elemzés tantárgy oktatásmódszertani kérdéseit és a hallgatói attitűdöt vizsgáltuk. Most egy csoportmunkában és 8 kisdolgozatban nyújtott eredményekre és a gyakorlati jegyre ható tényezőket elemeztük. Azt, hogy a nyújtott teljesítményben milyen szerepet játszhat a hiányzás, a számonkérés témája, nehézsége, hogy újdonság-e a korábbi tanulmányaikhoz képest, illetve, hogy a kurzus a hét melyik napján, milyen időpontban volt

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > közgazdaságtudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Lovasné Avató Judit
Tóth Zsuzsanna
Törcsvári Zsolt
Kulcsszavak: üzleti elemzés, statisztika, oktatás hatékonysága, Excel
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 35672791
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-90-4_6
Rekord készítés dátuma: 2024. Dec. 13. 12:38
Utolsó módosítás: 2025. Jan. 09. 08:47
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2332

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet