Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében

Kétyi András és Török Judit (2023) Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében. In: Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, pp. 156-161. ISBN 978-615-6342-76-8

[thumbnail of Kétyi-Török.pdf]
Előnézet
Szöveg
Kétyi-Török.pdf - Megjelent verzió

Download (293kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Jelen kutatásunkban korábbi Európai Nyelvi díjas projektalapú tananyagunkat és projektjeinket dolgozzuk át partnercégek bevonásával, a kidolgozást követően pedig a Budapesti Gazdasági Egyetem mindhárom karán kipróbáljuk azokat. A projektalapú tanulás intenzív alkalmazása mellett hangsúlyos célunk a partnercégekkel történő együttműködés, ami egyetemünk stratégiai célkitűzéseivel is egybevág. Korábbi kutatásainkhoz hasonlóan kvalitatív és kvantitatív eszközöket fogunk használni, és négy, a problémamegoldásra, a motivációra, az együttműködésre, valamint az elégedettségre vonatkozó hipotézist is megfogalmaztunk. Első kutatási eredményeinket a 2023-as SZOKOE konferencián, a további eredményeket pedig 2024 elején a BGE Idegen Nyelvi és Kommunikációs Intézet szakmai napján osztjuk meg az érdeklődő kollegákkal.

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > nyelvtudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Kétyi András
Török Judit
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 34474105
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-76-8_19
Rekord készítés dátuma: 2023. Dec. 19. 12:30
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 04. 10:01
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2226

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet