Erdélyi Éva és Lőrincz Sándor és Mészárosné Boruzs Lívia és Ittzés András (2023) Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 193-201. ISBN 978-615-6342-61-4
Előnézet |
Szöveg
ICSERN~1-193-201.pdf - Megjelent verzió Download (728kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Gazdasági matematika tárgy keretein belül azt vizsgáltuk, hogy az előadás utáni tesztelés milyen hatással van a vizsgaeredményre. Az évfolyamot három csoportra osztottuk, és különböző tesztelési módszereknek vetettük őket alá. A módszer kiválóan működött, amikor a gyakorlatok végén írattunk emlékeztető teszteket. A mostani kísérletben a két kísérleti és a kontrollcsoport vizsga eredményei között nem volt kimutatható különbség
Abstract
Within the framework of the business mathematics subject, we investigated the effect of retrieval practice on exam results. We divided the students into three groups and subjected them to different testing methods. The method worked excellently when the tests were written at the end of the practice classes. In the current experiment, it was done in lectures and there was no detectable difference between the exam results of the control and tested groups
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > neveléstudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||||||||
Kulcsszavak: | gazdasági matematika, tesztelési hatás, hosszútávú tudás, oktatásmódszertani kísérlet | |||||||||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||||||||
A mű MTMT azonosítója: | 34140259 | |||||||||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_18 | |||||||||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 14. 08:46 | |||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 18. 10:04 | |||||||||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2137 |
Actions (login required)
Tétel nézet |