Katona János és Nagy Kem Gyula (2023) Az online matematika vizsgák tapasztalatai. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 144-151. ISBN 978-615-6342-61-4
Előnézet |
Szöveg
ICSERN~1-144-151.pdf - Megjelent verzió Download (599kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
felsőoktatásban az online számonkérések száma a közelmúltban a Covid-járvány miatt ugrásszerűen megnőtt. Sok hallgató a kidolgozott matematika feladatok mintájára próbálja a vizsgafeladatokat megoldani, de helytelenül használják az analógiát. Többen igénybe veszik a matematikai szoftvereket, de tapasztalataink szerint sokan ezt még nem tudják helyesen használni. A cikkben több konkrét példa is szerepel a hallgatók által adott helytelen megoldásokra.
Abstract
The number of online assessments in higher education has increased by leaps and bounds recently due to the Covid epidemic. Many students try to solve the exam problems based on developed math problems, but they use the analogy incorrectly. More of them are using math software, but according to our experiences, many do not yet know how to use it correctly. Our article contains several specific examples of incorrect solutions given by students.
Tudományterület / tudományág
természettudományok > matematika- és számítástudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Könyv része | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
|||||||||
Kulcsszavak: | e-learning, matematikai szoftverek, matematika didaktika, tudásmérés | |||||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | |||||||||
A mű MTMT azonosítója: | 34140998 | |||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_13 | |||||||||
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 13. 14:03 | |||||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 18. 09:56 | |||||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2131 |
Actions (login required)
Tétel nézet |