Az online matematika vizsgák tapasztalatai

Katona János és Nagy Kem Gyula (2023) Az online matematika vizsgák tapasztalatai. In: I. Csernyák László konferencia közleményei. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 144-151. ISBN 978-615-6342-61-4

[thumbnail of ICSERN~1-144-151.pdf]
Előnézet
Szöveg
ICSERN~1-144-151.pdf - Megjelent verzió

Download (599kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

felsőoktatásban az online számonkérések száma a közelmúltban a Covid-járvány miatt ugrásszerűen megnőtt. Sok hallgató a kidolgozott matematika feladatok mintájára próbálja a vizsgafeladatokat megoldani, de helytelenül használják az analógiát. Többen igénybe veszik a matematikai szoftvereket, de tapasztalataink szerint sokan ezt még nem tudják helyesen használni. A cikkben több konkrét példa is szerepel a hallgatók által adott helytelen megoldásokra.

Abstract

The number of online assessments in higher education has increased by leaps and bounds recently due to the Covid epidemic. Many students try to solve the exam problems based on developed math problems, but they use the analogy incorrectly. More of them are using math software, but according to our experiences, many do not yet know how to use it correctly. Our article contains several specific examples of incorrect solutions given by students.

Tudományterület / tudományág

természettudományok > matematika- és számítástudományok

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: Könyv része
Szerző publikációban használt neve:
Publikációban használt név ORCIDMTMT szerző azonosító
Katona János
Nagy Kem Gyula
Kulcsszavak: e-learning, matematikai szoftverek, matematika didaktika, tudásmérés
Felhasználó: Eszenyi-Bakos Kinga
A mű MTMT azonosítója: 34140998
DOI azonosító: https://doi.org/10.29180/978-615-6342-61-4_13
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 13. 14:03
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 18. 09:56
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2131

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet