Eisingerné Balassa Boglárka (2019) Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel. Prosperitas, 6 (2). pp. 79-94. ISSN 2786-4359
Előnézet |
Szöveg
Eisingerne_Egyetemista_onkentesek.pdf - Megjelent verzió Download (157kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát Győr nyerte el. Ez a nagyszabású sportesemény remek lehetőséget nyújtott a város számára, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedjen az átlagból. Az esemény szervezése és lebonyolítása azonban nagy felelősséggel járt, valamint gondos tervezést igényelt. A tervezés során nemcsak az előkészületekre, hanem az infrastruktúra későbbi használatára is ki kellett térni. Az önkéntesek fő célcsoportja a fiatalabb 14–25 éves korosztály volt, akik eléréséhez főleg az online eszközök voltak a segítségünkre. Lényeges volt, hogy a toborzás alatt már egyben az esemény népszerűsítése is kezdetét vegye, melyhez egységes arculatra volt szükség. Az arculat alapját Hugoo, a kabalafigura képezte. Az ő segítségével buzdították az érdeklődőket, hogy önkéntesként vegyenek részt az EYOF-on. Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál sikeres volt mind a sportolók, mind a város számára. Az önkéntesek életre szóló emlékekkel és tapasztalatokkal gazdagodtak.
Tudományterület / tudományág
társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok
Kar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Cikk | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | EYOF, önkéntesség, marketingkommunikáció, megarendezvény | ||||||
Felhasználó: | Eszenyi-Bakos Kinga | ||||||
A mű MTMT azonosítója: | 31011301 | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.31570/Prosp_2019_02_4 | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2021. Jún. 14. 12:18 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 30. 12:01 | ||||||
URI: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1600 |
Actions (login required)
Tétel nézet |