Mihelač Lorena (2017) Teaching languages with apps. Prosperitas, 4 (4). pp. 50-56. ISSN 2064-759X
Előnézet |
Szöveg
50_56_oldal.pdf - Megjelent verzió Download (332kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
The paper is presenting new approaches to teaching languages with apps. It points out several questions about rethinking the teaching methods and also the abilities of multitasking students who are capable of handling different tasks at the same time. The paper emphasizes also the understanding of different impacts of the digital revolution on education, e.g. what does it mean to use new technology in education, especially in educating foreign languages. Is it just for the sake of using the technology or is the pedagogy the driving force behind the technology.
Abstract
A tanulmány az internetes applikációk használatával történő nyelvtanítás új módszertani irányzatát mutatja be. A szerző számos kérdést vet fel, ösztönözve tanítási módszereink átgondolására, ugyanakkor kiemelve korunk tanulóinak azon képességét, hogy egy időben több feladatra is képesek figyelni. Az írás felhívja a figyelmet a digitális forradalom oktatásra gyakorolt hatásaira és azok megértésének fontosságára, pl. hogy mit jelent az oktatásban, különösen az idegennyelv-tanulásban az új technológia használata. Tisztáznunk kell, hogy a technológiát csak önmaga kedvéért használjuk-e a tanítás során, vagy pedagógiai megfontolások indokolják azt.
Tudományterület / tudományág
bölcsészettudományok > nyelvtudományok
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Mű típusa: | Cikk | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző publikációban használt neve: |
|
||||||
Kulcsszavak: | Nyelvoktatás, applikációk, IT, digitális forradalom, language education, apps, IT technology, digital revolution | ||||||
Felhasználó: | Kovács Zsolt | ||||||
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 13. 09:24 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 13. 09:24 | ||||||
URI: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1102 |
Actions (login required)
Tétel nézet |