Mérési dilemmák a felsőoktatásban

Sándorné Kriszt Éva (2015) Mérési dilemmák a felsőoktatásban. Prosperitas, 2 (2). pp. 7-13. ISSN 2064-759X

[thumbnail of Sandorne-K.-E..pdf]
Preview
Text
Sandorne-K.-E..pdf - Published Version

Download (98kB) | Preview

Abstract

Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét.

Tudományterület / tudományág

természettudományok > matematika- és számítástudományok

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Institution

Budapesti Gazdasági Főiskola

Item Type: Article
Creators:
CreatorsORCIDMTMT szerző azonosító
Sándorné Kriszt Éva10010946
Uncontrolled Keywords: Felsőoktatás, Teljesítménymérés, Magyarország
Depositing User: Zsolt Kovács
Identification Number: 2953610
Date Deposited: 2018. Dec. 06. 11:14
Last Modified: 2021. Aug. 30. 12:32
URI: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1069

Actions (login required)

View Item View Item